بررسی تاثیر بازاریابی آرمان اجتماعی بر سرمایه برند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر بازاریابی آرمان اجتماعی بر سرمایه برند دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر بازاریابی آرمان اجتماعی بر سرمایه برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بازاریابی آرمان اجتماعی بر سرمایه برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر بازاریابی آرمان اجتماعی بر سرمایه برند :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف از انجام این تحقیق بررسی تاثیر بازاریابی آرمان اجتماعی بر سرمایه برند در شرکت پاکسان است. تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر روش گردآوری اطلاعات پیمایشی است. جامعه آماری تحقیق شامل مشتریان شرکت پاکسان می باشد که با توجه به اینکه حجم جامعه آماری بسیار زیاد بوده و همگی در دسترس محقق نبودند از جامعه مورد نظر نمونه گیری بعمل آمد. برای نمونه گیری از روش نمونه گیری تصادفی در دسترس استفاده گردید. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران بدست آمد و تعداد ۳۸۴ نفر از مشتریان به عنوان نمونه آماری در نظر گرفته شدند. ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه بوده که از سه پرسشنامه بازاریابی آرمان اجتماعی، سرمایه برند و ارزش مشتری، استفاده گردید. برای سنجش بازاریابی آرمان اجتماعی از چهار مولفه ) انسان، حیوان، سلامت، درمان ( و برای سرمایه برند از سه مولفه ) تعهد به برند، وفاداری به برند و اعتماد به برند ( و برای ارزش مشتری از دو مولفه ) محصول و میزان هزینه صرف شده ( استفاده گردید. برای سنجش تاثیر سرمایه اجتماعی بر سرمایه برند و نقش تعدل کننده ارزش مشتری، داده های جمع آوری شده از پرسشنامه ها با استفاده از روش رگرسیون مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار spss استفاده گردید. نتایج حاصل از بررسیفرضیات تحقیق نشان داد که بازاریابی آرمان اجتماعی بر سرمایه برند تاثیر گذار است و ارزش مشتری رابطه بین این دو متغیر را تعدیلمی کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.