آزمون های لازم برای کاربرد صحیح نسبت های مالی در ارزشگذاری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۵۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 آزمون های لازم برای کاربرد صحیح نسبت های مالی در ارزشگذاری دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد آزمون های لازم برای کاربرد صحیح نسبت های مالی در ارزشگذاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آزمون های لازم برای کاربرد صحیح نسبت های مالی در ارزشگذاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن آزمون های لازم برای کاربرد صحیح نسبت های مالی در ارزشگذاری :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

دو رویکرد ارزشگذاری شامل تنزیل جریان های تقدی و نسبی وجود دارند که در ارزشگذاری تنزیل جریان های نقدی فرض می شود که بازار اشتباه می کند و در طول زمان اشتباه خود را جبران می کند و اینکه این اشتباهات ممکن است در مقیاس کل صنعت یا حتی کل بازار نیز اتفاق بیافتد ولی در ارزشگذاری نسبی ، فرض می شود که در حالیکه بازارها ممکن است برای یک سهام ، اشتباه کنند ، اما در کل صحیح رفتار می کنند اما نسبت های مالی برای ارزش گذاری شرکت ها می توانند هم راهنما و هم گمراه کننده باشند. در این مقاله چهار گام اساسی پیشنهاد می شود . گامنخست این است که که مطمئن شویم که نسبت به طور هماهنگ و یکپارچه در میان بخش ها و صنعت های مختلف تعریف شده است. گام دوم این است که از چگونگی توریع نسبت در حوزه های چند بخشی اطلاع پیدا کنیم و این صرفا برای شرکت های موجود در آن بخش محدود نشود بلکه کل بازار را در نظر بگیریم. گام سوم این است که نسبت را تحلیل کنیم و بالاخره گام آخر این است که شرکت هائی که برای مقایسه و کنترل انتخاب می شوند ، صحیح گزینش شده باشند. با توجه به این موضوع در تجزیه و تحلیل ارزشگذاری نسبی بایستی آزمون های انجام شود تا بتوان بر نتایج گرفته شده اتکا کرد در غیر این صورت نتایج گمراه کننده خواهند بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.