بررسی راهبرد مناسب برای پیاده سازی هوش تجاری در فدراسیون های ورزشی بر اساس مدل سلسله مراتبی AHP و ارائه مدل مفهومی از آن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی راهبرد مناسب برای پیاده سازی هوش تجاری در فدراسیون های ورزشی بر اساس مدل سلسله مراتبی AHP و ارائه مدل مفهومی از آن دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی راهبرد مناسب برای پیاده سازی هوش تجاری در فدراسیون های ورزشی بر اساس مدل سلسله مراتبی AHP و ارائه مدل مفهومی از آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی راهبرد مناسب برای پیاده سازی هوش تجاری در فدراسیون های ورزشی بر اساس مدل سلسله مراتبی AHP و ارائه مدل مفهومی از آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی راهبرد مناسب برای پیاده سازی هوش تجاری در فدراسیون های ورزشی بر اساس مدل سلسله مراتبی AHP و ارائه مدل مفهومی از آن :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف از تحقیق حاضر بررسی راهبرد مناسب برای پیاده سازی هوش تجاری در فدراسیون های ورزشی جمهوری اسلامی ایران بر اساس مدلسلسله مراتبی AHP و ارائه مدل مفهومی از آن است ، جامعه آماری این پژوهش مدیران ارشد فدراسیون های ورزشی جمهوری اسلامی ایرانبودند. برای این منظور با استفاده از فرمول آماری ، تعداد نمونه ۶۰ نفر تعیین شده است ، ابزارتحقیق پرسشنامه محقق ساخته بود که باتوجه به تحقیقات مختلف و اهداف پیاده سازی هوش تجاری تهیه شد.روایی آن توسط چندتن ازاساتید وکارشناسان درزمینه مدیریت ورزشی وفناوریاطلاعات تایید شد وپایایی آن به روش آلفای کرونباخ ۰/۸۹ گزارش شد. برای تجزیه و تحلیل داده ها بخشی از داده های حاصل از این پژوهش به وسیله آمار توصیفی (فراوانی، درصد ، میانگین، جداول و نمودارها) و بخشی دیگر توسط روش فرایند تحلیل سلسله مراتبی AHP که از جمله روش های تصمیم گیری می باشد محاسبه و تجزیه و تحلیل گردید. که باتوجه به نتایج و یافته های تحقیق مدل مفهومی پیاده سازی هوشتجاری درفدراسیون های ورزشی را ارائه نمودیم و درنهایت این پیشنهاد را می دهیم که هوش تجاری قابلیت پیاده سازی در فدراسیون هایورزشی را دارد وهمچنین پیاده سازی هوش تجاری باعث بهبودعملکرد و بهبود تصمیم گیری و پشتیبانی تصمیم گیری در همه سطوح مدیریتیو مزیت های مشترکی از قبیل ۱-کاهش هزینه ها ۲ – افزایش در آمد ۳- افزایش رضایتمندی ۴- بهبود ارتباطات سازمان ۵- بهبود فرایندسازماندهی اطلاعات سازمان خواهد گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.