طبقه بندی و مدیریت استراتژیک خدمات در تجارت الکترونیک:توسعه علمی طبقه بندی خدمات بر مبنای درک مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طبقه بندی و مدیریت استراتژیک خدمات در تجارت الکترونیک:توسعه علمی طبقه بندی خدمات بر مبنای درک مشتری دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طبقه بندی و مدیریت استراتژیک خدمات در تجارت الکترونیک:توسعه علمی طبقه بندی خدمات بر مبنای درک مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طبقه بندی و مدیریت استراتژیک خدمات در تجارت الکترونیک:توسعه علمی طبقه بندی خدمات بر مبنای درک مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طبقه بندی و مدیریت استراتژیک خدمات در تجارت الکترونیک:توسعه علمی طبقه بندی خدمات بر مبنای درک مشتری :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

مقالات قبلی به نوعی در محاسبه بخش خدمات شکست خورده و با نتایجی همراه بودند که بخش بزرگی از تجارت الکترونیک وتراکنش های این روزها را دربرمی گیرد. برای غلبه بر محدودیت ها، این تحقیق روی خدمات آنلاین متمرکز شده و تلاش کرده که طبقه بندی علمی برای آنها تعریف کند برای این هدف، سرویس های آنلاین از سایت های پورتال کشور کره ای شناسایی و در قالب یازده متغیر طبقه بندی شده اند که ادراکات را راجع به خصیصه های خدمات در متن تجارت الکترونیک نشان می دهد. داده هاییبرای آنالیز از بررسی و تکنیک های داده کاوی و فرایندهای آماری بدست آمده اند که شامل فاکتور آنالیز وخوشه بندی بکار رفته نمیشود. در نتیجه، خدمات آنلاین در شش گروه طبقه بندی شده اند. تودهی، حرفه ای، فکری، اعتباری، حمایتی و خدمات رفاهی و ویژگی های متمایز کننده هر گروه مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهایی برای بازاریابی و عملکردها پیشنهاد شده است. بادرک ویژگی های بی نظیر هر گروه خدمات، مدیران می توانند راهکارهای بسیار مناسبی اجرا کنند و نگرش های بسیار مثبتی را در خصوص تراکنش های آنلاین پیش بینی کنند و در نهایت اهداف خرید آنلاین را افزایش دهند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.