بررسی تأثیر اعتماد و شناسایی برند بر طرفداری از برند بانک ملت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر اعتماد و شناسایی برند بر طرفداری از برند بانک ملت دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر اعتماد و شناسایی برند بر طرفداری از برند بانک ملت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر اعتماد و شناسایی برند بر طرفداری از برند بانک ملت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر اعتماد و شناسایی برند بر طرفداری از برند بانک ملت :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

چکیده: بانک ها در طی سال های اخیر با چالش های فراوانی روبرو بوده اند که مهم ترین این چالش ها، گسترش دامنه رقابت بین آنها وافزایش سطح دانش و آگاهی مشتریان بوده است. این رقابت تنگاتنگ در میان بانکهای ایرانی به دلیل افزایش تعداد بانکهای خصوصی وتبدیل برخی بانکهای دولتی به خصوصی به وجود آمده است، لیکن چنان به نظر می رسد که بانکها رویکرد مدونی برای شناخت و درکمشتریان خود و برآورده نمودن بهتر نیازها و جلوگیری از گرایش مشتریان به بانکهای دیگر تدوین ننموده اند. همچنین هزینه های پایین تغییربانک برای مشتریان ایرانی و پیوستن آنها به بانکهای رقیب، از عدم وجود برنامه های وفادارسازی بانکها جهت خلق ارزش های ماندگار برایمشتریان ناشی می شود. در حقیقت بانکها با فراهم کردن عوامل وفادارسازی مشتریان، اعتماد برند خود را افزایش و هزینه های جابجایی بانکرا برای مشتریان افزایش می دهند که این مهم بر قصد انتخاب بانک تأثیرگذار خواهد بود که باید در مورد آن به مطالعه پرداخت. در این راستاهدف از تحقیق حاضر بررسی تأثیر اعتماد و شناسایی برند بر طرفداری از برند بانک ملت شهر تهران بوده است که در این راستا ۱۰۴ نفر ازمشتریان این بانک به طور تصادفی انتخاب و به پرسشنامه تحقیق پاسخ گفتند. روایی محتوایی این پرسشنامه به تأیید چند تن از اساتید اینحوزه رسیده و میزان پایایی آن نیز به کمک آزمون آلفای کرونباخ مورد تأیید قرار گرفت. در پایان نتایج حاصل از پرسشنامه های تحقیق بهکمک آزمون معادلات ساختاری مورد تحلیل قرار گرفته و نتایج نشان داد که مدل مورد استفاده تحقیق از برازش مناسبی برخوردار بوده است ومتغیرهای اعتماد و شناسایی برند بر روی ابعاد طرفداری از برند بانک تأثیر مثبت و معنی داری ) p<0/01 ( داشته اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.