بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مصرف کنندگان محصولات سبز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مصرف کنندگان محصولات سبز دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مصرف کنندگان محصولات سبز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مصرف کنندگان محصولات سبز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مصرف کنندگان محصولات سبز :

تعداد صفحات :۲۹

چکیده مقاله:

افزایش نگرانی و آگاهی های عمومی نسبت به سلامت و حفاظت از محیط زیست منجر به این شده است که مصرف کنندگان در خریدهای خود مسائل زیست محیطی را مدنظر قرار دهند. همزمان با افزایش اهمیت مسائل زیست محیطی در میان مصرف کنندگان، شناخت عوامل موثر بر قصد خرید محصولات سبز توسط مصرف کنندگان ضروری به نظر می رسد. پژوهش حاضر به بررسی نقش عوامل تاثیر گذار بر تمایل مصرف کنندگان در خرید کالاهای سبز می پردازد.این تحقیق از نظر هدف ،کاربردی و از نظر روش اجرا توصیفی – پیمایشی با ماهیت همبستگی بوده است. جامعه آماری پژوهش حاضر مصرف کنندگان کالاهای سبز شرکت سیتک شهر اصفهان می باشد. که به دلیل نامحدود بودن جامعه آماری ۱۹۰ نفر ازجامعه آماری از طریق نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. اطلاعات جمع آوری شده به وسیله نرم افزار SPSS و از طریق آزمون های آماری در دو سطح توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. بر اساس نتایج به دست آمده همه فرضیه های پژوهش مورد تایید قرار گرفت.نتایج این تحقیق نشان داد فرضیه هفتم(بررسی میزان تاثیر ارزش اجتماعی بر هنجار ذهنی) دارای بیشترین تاثیر است و فرضیه ششم (بررسی میزان تاثیر ارزش شخصی بر کنترل رفتار درک شده) دارای کمترین تاثیر می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.