بررسی عوامل موثر بر تعیین هویت مشتری بوسیله نام و نشان تجاری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی عوامل موثر بر تعیین هویت مشتری بوسیله نام و نشان تجاری دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی عوامل موثر بر تعیین هویت مشتری بوسیله نام و نشان تجاری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر تعیین هویت مشتری بوسیله نام و نشان تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر تعیین هویت مشتری بوسیله نام و نشان تجاری :
تعداد صفحات :۲۱
چکیده مقاله:
مفهوم تعیین هویت مشتری به وسیله ی برند (BCI) به ما کمک می کند تا دریابیم که چگونه، چه وقت و چرا برندها به مشتریان کمک می کند تا هویت خود را تعیین کنند. این مقاله به ارائه و آزمایش یک چهارچوب نظری منسجم در رابطه با پیشینه ی BCI می پردازد. هدف از این مطالعه پی بردن به اثرات تمایز برند، شهرت برند، فواید اجتماعی، و گرمی و ملایمت برند بر وفداری به برند از طریق تعیین هویت مشتری می باشد. جامعه ی آماری، مشتریان بازار موبایل تهران هستند که در آنها به بررسی عوامل موثر بر تعیین هویت مشتری بوسیله نام و نشان تجاری گوشی های موبایل آیفون پرداخته شد. با بررسی مبانی نظری و یافته های پژوهش های قبلی، مدل مفهومی پژوهش و فرضیه های آن ارائه شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.