طراحی فضاهای شهری با رویکرد افزایش تعاملات اجتماعی نمونه موردی: بلوار چمران شیراز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی فضاهای شهری با رویکرد افزایش تعاملات اجتماعی نمونه موردی: بلوار چمران شیراز دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی فضاهای شهری با رویکرد افزایش تعاملات اجتماعی نمونه موردی: بلوار چمران شیراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی فضاهای شهری با رویکرد افزایش تعاملات اجتماعی نمونه موردی: بلوار چمران شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی فضاهای شهری با رویکرد افزایش تعاملات اجتماعی نمونه موردی: بلوار چمران شیراز :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

فضای شهری جایی است که تعاملات اجتماعی و جنبوجوش شهری در آنجا به وقوع میپیوندد. فضاهای شهری گویای نوع زندگی، طرز تفکر، سطح اقتصادی، نوع روابط اجتماعی و سایر اشتراکات ذهنی و عینی شهروندان در مقیاس شهر هستند. فضای شهری بستری جهت ظهور تعاملات اجتماعی است. شرط اساسی برای اینکه یک فضای عمومی، فضای شهری تلقی شود این است که در آن تعامل و تقابل اجتماعی صورت پذیرد. پس آن دسته از نرمفضاها و سختفضاها که بستر تعامل اجتماعی نیستند، فضای شهری نامیده نمیشوند. این تعاملات افزایش سلامت جامعه و افزایش کیفیت محیط شهری را در پی خواهد داشت. در این پژوهش پس از معرفی فضای شهری از دید صاحبنظران به معرفی دو عنصر خیابانو میدان بهعنوان اصلیترین فضاهای شهری پرداخته میشود. سپس توضیحاتی پیرامون تعاملات اجتماعی ارائه داده میشود. در ادامه به معرفی و بررسی خیابان چمران شیراز بهعنوان یکی از خیابانهای پرتردد این شهر پرداخته میشود. در نهایت، پس از تحلیل نمونهموردی در قالب جدول سوآت، راهکار-هایی بهمنظور خلق و افزایش تعاملات اجتماعی در بستر فضاهای شهری و بهویژه در نمونه مطالعاتی ارائه میشود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.