مدل کردن سیستم ترمز گیری در حالت نامتعادل براساس شتاب قائم چرخ ها در نرم افزارکارسیم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدل کردن سیستم ترمز گیری در حالت نامتعادل براساس شتاب قائم چرخ ها در نرم افزارکارسیم دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدل کردن سیستم ترمز گیری در حالت نامتعادل براساس شتاب قائم چرخ ها در نرم افزارکارسیم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدل کردن سیستم ترمز گیری در حالت نامتعادل براساس شتاب قائم چرخ ها در نرم افزارکارسیم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدل کردن سیستم ترمز گیری در حالت نامتعادل براساس شتاب قائم چرخ ها در نرم افزارکارسیم :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

سیستم توقف خودرو به کمک شتاب قائم چرخ ها، نوعی ترمز است که در شرایط بخصوصی مورد استفاده قرار میگیرد. این در شرایطی است که خودروی در حال حرکت ناگهان بدلایلی از جاده هموار منحرف شده و وارد مسیری میشود که دارای پستی و بلندیهای زیادی است. در این وضعیت با کمک سنسورهایی که روی هریک از حلقه های فنر تعبیه شده اند، سیگنالهایی ب هواحد کنترل ارسال شده و این واحد کنترل ، فرمانی حاوی توقف نمودن خودرو به سیستم ترمز ABS می فرستد. فرمان شامل قطع شدن دریچه گاز و اعمال ترمز گیری روی هر چهار چرخ در واحد کنترل موتور میباشد. سنسور استفاده شده از نوع سنسورهای الکترو مغناطیسی بوده که با طراحی مدارات دقیق از بخش Simulink نرم افزار Carsim و همچنین مدار سه مرحله ای واسط بین سنسورها و ترمز ABS در نرم افزار Proteus این شرایط را برای مهار خودرو از کنترل خارج شده فراهم می کند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.