برنامه ریزی تصادفی در بهره برداری از شبکه های توزیع در حضور خودروهای الکتریکی و منابع تجدیدپذیر با درنظر گرفتن برنامه پاسخگویی بار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 برنامه ریزی تصادفی در بهره برداری از شبکه های توزیع در حضور خودروهای الکتریکی و منابع تجدیدپذیر با درنظر گرفتن برنامه پاسخگویی بار دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد برنامه ریزی تصادفی در بهره برداری از شبکه های توزیع در حضور خودروهای الکتریکی و منابع تجدیدپذیر با درنظر گرفتن برنامه پاسخگویی بار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برنامه ریزی تصادفی در بهره برداری از شبکه های توزیع در حضور خودروهای الکتریکی و منابع تجدیدپذیر با درنظر گرفتن برنامه پاسخگویی بار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن برنامه ریزی تصادفی در بهره برداری از شبکه های توزیع در حضور خودروهای الکتریکی و منابع تجدیدپذیر با درنظر گرفتن برنامه پاسخگویی بار :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

با تثبیت تجدیدساختار در سیستم های قدرت، افزایش بهای انرژی الکتریکی در بعضی ساعات روز و همچنین افزایشقیمت سوخت، برنامه مدیریت سمت بار از سوی مصرف کنندگان مورد توجه بیشتری قرارگرفته است. از جمله برنامه هایمدیریت بار که مورد استفاده قرار می گیرند پاسخگویی بار (Demand Response) است. پاسخگویی بار تغییرات مصرفانرژی توسط مشترکین درپاسخ به پرداخت های انگیزشی (با هدف کاهش مصرف در ساعات پرباری) می باشد. از طرفی قطعبارهای داوطلب در شرایط اوج مصرف با درنظرگرفتن قابلیت اطمینان مورد نیاز مشترکین یک اقدام موثر در مدیریتمصرف و کاهش اوج مصرف محسوب می شود. با توجه به مزایای پاسخ تقاضا، توسعه استفاده از این برنامه ها در ریزشبکهباعث کاهش هزینه های بهره برداری و یا افزایش سود ریزشبکه خواهدشد. در حالت کلی روشهای پاسخ تقاضا می تواندبرمبنای قیمت یا بر مبنای تشویق مشترکین برق باشد که استفاده از هریک از روشها می تواند مزایا و معایبی داشته باشد.استفاده از برنامه های پاسخ تقاضا سودهای مالی و کاربردهای فراوانی هم برای مصرف کننده و هم خودشبکه دارد که ازجمله می توان به کاهش میزان خاموشی، کاهش هزینه های تولید، صاف و هموار شدن منحی بار و … اشاره کرد. در اینتحقیق با تکیه بر برنامه ریزی تصادفی در بهره برداری ار ریزشبکه، سناریوهای مختلفی جهت مدلسازی عدم قطعیت هایریزشبکه از جمله خرابی واحدهای تولیدی، خرابی خطوط، دسترس پذیری به شبکه بالادست (شبکه فشار متوسط)، خطادر پیش بینی بار، خطا در پیش بینی واحدهای تولید پراکنده (باد و خورشید) درنظر گرفته شده است. شبیه سازی با درنظرگرفتن عدم قطعیت های شبکه و با توجه به مدل کنترل مستقیم بار و در حالات مختلف حضور ناوگان خودروهایالکتریکی و برنامه پاسخگویی بار موردنظر، بر روی ریزشبکه ۱۱ باس در دوره ۲۴ ساعته انجام و نتایج هریک مورد بررسیقرار گرفته است. جهت شبیه سازی و بهینه سازی مساله، از تکنیک برنامه ریزی غیرخطی اعداد صحیح و غیرصحیح(MINLP) نرم افزار GAMS و روش CPLEX استفاده شده است.نتایج شبیه سازی حاکی از دقت بسیار بالای روشپیشنهادی با بازه اطمینان ۰/۹۵%± است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.