مقاله احداث دیوار دیافراگمی با استفاده از دستگاه گرب و آب بند نمودن درز اجرایی با استفاده از روش CWS در متروی اهواز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
15 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله احداث دیوار دیافراگمی با استفاده از دستگاه گرب و آب بند نمودن درز اجرایی با استفاده از روش CWS در متروی اهواز دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله احداث دیوار دیافراگمی با استفاده از دستگاه گرب و آب بند نمودن درز اجرایی با استفاده از روش CWS در متروی اهواز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله احداث دیوار دیافراگمی با استفاده از دستگاه گرب و آب بند نمودن درز اجرایی با استفاده از روش CWS در متروی اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله احداث دیوار دیافراگمی با استفاده از دستگاه گرب و آب بند نمودن درز اجرایی با استفاده از روش CWS در متروی اهواز :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
طرح قطار شهری اهواز به عنوان بزرگترین سیستم حمل و نقل شهری استان خوزستان شامل ۴ خط و با طول تقریبی ۰۷ کیلومتر است که توسط شرکت کیسون به روش EPC مهندسی، تدارک، ساخت با هدف احداث مسیر خط ۱ به عنوان اصلی ترین خط به طول تقریبی ۲۲ کیلومتر که شمال شرقی شهر را با عبور از بخش مرکزی شهر و رودخانه کارون به جنوب غربی شهر متصل می کند صورت می گیرد که این مسیرمشتمل بر ۲۴ ایستگاه بوده که در حال حاضر عملیات اجرایی خط یک در حال انجام است. یکی از ویژگی های شهر اهواز که سبب کندی ساخت ایستگاه می شود بالا بودن سطح آب زیرزمینی است که با دو مترخاکبرداری به آب می رسید در این شرایط خاکبرداری در اعماق ۱۱ یا ۱۱ متری علاوه بر مواجه شدن با آب خطر رانش خاک را نیز به همراه دارد. در این پروژه شرکت کیسون با خرید سه دستگاه حفار گرب هیدرولیکی که از جدیدترین دستگاههای حفاری است سرعت عمل روند اجرا را به میزان زیادی افزایش داده است. عملکرد این دستگاه بدین صورت است که در ابتدا مکان قرارگیری سبدهای آرماتور با ضخامت و عمقی معین حفاری می شود و با کارگذاری سبدهای آرماتور پیش بافته عملیات بتن ریزی دیوار انجام می شود که این دیوارهایبتنی همان دیوارهای اصلی ایستگاه هستند که آب بند بوده و از نفوذ آب به داخل ایستگاه جلوگیری می کند با اتمام خاکبرداری ایستگاه، عملیات ساخت ایستگاه در عمق معین آغاز می شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.