مقاله اثر همکاری با مشتری بر نوآوری و مدیریت دانش شرکت ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اثر همکاری با مشتری بر نوآوری و مدیریت دانش شرکت ها دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثر همکاری با مشتری بر نوآوری و مدیریت دانش شرکت ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثر همکاری با مشتری بر نوآوری و مدیریت دانش شرکت ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثر همکاری با مشتری بر نوآوری و مدیریت دانش شرکت ها :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
در بازاریابی رقابتی، شرکت هایی موفق هستند که عوامل رفع نیاز را به گونه ای تامین کنند که ارزش افزوده مادی و معنوی بهتر وبیشتری نسبت به رقبا ارائه دهند. در محیط رقابتی امروزه حفظ مزیت رقابتی و بقاء سازمان ها به کمک نوآوری امکان پذیر است، که بتواندبصورت مداوم دانش نو را از طریق مشتریان ایجاد نماید و آن را به ارزش اقتصادی تبدیل کند. با توجه به اهمیت و تاثیر رضایت و وفاداریمشتری در بیشتر نمودن سهم بازار، سازمان ها به مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان ابزاری برای افزایش سودآوری خود می نگرند. مقاله حاضر از نوع مروری است که ابتدا به معرفی مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته و در ادامه به بررسی نقش مشتری بر ایجاد دانش و اثر آن بر نوآوری شرکت می پردازیم. طبق نتایج بررسی مشخص شد که شرکت هایی که با مشتریان همکاری می کنند دانش پایه آن ها افزایش می یابد و منجر به ایجاد نوآوری با بازده اقتصادی مطلوب می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.