مقاله میزان تحقق اهداف آموزش پژوهش محور در مدارس هوشمند در مقایسه با مدارس عادی شهر اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله میزان تحقق اهداف آموزش پژوهش محور در مدارس هوشمند در مقایسه با مدارس عادی شهر اصفهان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله میزان تحقق اهداف آموزش پژوهش محور در مدارس هوشمند در مقایسه با مدارس عادی شهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله میزان تحقق اهداف آموزش پژوهش محور در مدارس هوشمند در مقایسه با مدارس عادی شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله میزان تحقق اهداف آموزش پژوهش محور در مدارس هوشمند در مقایسه با مدارس عادی شهر اصفهان :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
تحقیق حاضر با هدف بررسی میزان تحقق اهداف آموزش پژوهش محور در مدارس هوشمند در مقایسه با مدارس عادی شهر اصفهان در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ صورت گرفت. سوالهای اساسی تحقیق به تفکیک مولفه های حل مساله، خلاقیت، حس کنجکاوی، یادگیری مشارکتی و تاب آوری را مورد مطالعه قرار دادند. روش تحقیق در این پژوهش توصیفی از نوع مقایسه ای و ابزار اندازه گیری پنج پرسشنامه استاندارد شده (مقیاس حل مساله کسیدی ولانگ، پرسشنامه خلاقیت تورنس، پرسشنامه اندازه گیری حس کنجکاوی و اکتشاف موجودی کاشدان و فاینچام، آزمون رشد مهارتهای اجتماعی کرامتی و مقیاس تاب آوری کونور و دیویدسون) شامل ۱۲۸ سوال بوده که جهت سنجش روایی ابزار از روایی صوری و محتوایی استفاده شد و اعتبار آن بر اساس ضریب آلفای کرونباخ به ترتیب ۸۵/۰ ، ۷۹/۰، ۷۵/۰، ۸۹/۰ ، ۸۰/۰ محاسبه گردید. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه دانش آموزان مدارس شهر اصفهان در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ بوده اند. نمونه آماری آن ۷۱۲ نفر از جامعه آماری بود که با استفاده از شیوه نمونه گیری خوشه ای انتخاب شدند. تجزیه و تحلیل داده های تحقیق در دو سطح آمار توصیفی و آمار استنباطی صورت گرفت. در سطح آمار توصیفی از فراوانی، درصد، میانگین و انحراف معیار و در سطح آمار استنباطی از آزمون u- من ویتنی استفاده شده است. نتایج حاصل از این تحقیق نشان داد که بین مولفه های رویکرد پژوهش محور در مدارس عادی و هوشمند به جز مولفه تاب آوری در سطح ۰۵/۰ تفاوت معنادار مشاهده نشد. همچنین بر اساس یافته های تحقیق در خصوص مولفه های حل مساله،کنجکاوی و تاب آوری در دوره تحصیلی راهنمائی و کنجکاوی در دوره تحصیلی متوسطه در سطح ۰۵/۰ تفاوت معنی دار بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.