مقاله بررسی رابطه بین دانش مدیران از رشد اخلاقی نوجوانی با رشد شخصیت دانش آموزان در دبیرستانهای پسرانه شهرکرمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۵۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین دانش مدیران از رشد اخلاقی نوجوانی با رشد شخصیت دانش آموزان در دبیرستانهای پسرانه شهرکرمان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین دانش مدیران از رشد اخلاقی نوجوانی با رشد شخصیت دانش آموزان در دبیرستانهای پسرانه شهرکرمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین دانش مدیران از رشد اخلاقی نوجوانی با رشد شخصیت دانش آموزان در دبیرستانهای پسرانه شهرکرمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین دانش مدیران از رشد اخلاقی نوجوانی با رشد شخصیت دانش آموزان در دبیرستانهای پسرانه شهرکرمان :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
این پژوهش به منظور «بررسی رابطه بین دانش مدیران از رشد اخلاقی نوجوان با رشد شخصیت دانش آموزان دبیرستانهای پسرانه شهر کرمان» انجام گردیده است. جامعه آماری این پژوهش ۱-کلیه مدیران و معاونین دبیرستانهای پسرانه شهر کرمان که حداقل ۳ سال در آن دبیرستان در این سمت، خدمت کرده باشند، می باشند. که تعداد آنها ۶۶ نفر بود و تمام آنها انتخاب شدند. پرسشنامه بین ۶۶ نفر توزیع شد که ۶۴ پرسشنامه تکمیل و در اختیار محقق قرار گرفت. ۲-کلیه دانش آموزان سال سوم دبیرستانهای پسرانه می باشد که تعداد آنها ۱۸۹۲ نفر است که بر اساس فرمول ککراین ۳۱۹ نفر از آنها که در دبیرستانهای همان مدیران به مدت حداقل ۳ سال مشغول به تحصیل بوده اند انتخاب شدند. با توجه به موضوع، روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی است. برای جمع آوری داده ها از دو پرسشنامه استفاده گردید یک پرسشنامه محقق ساخته است که برای سنجش آگاهی مدیران از رشد اخلاقی نوجوانی بکار رفت و شامل ۲۵ سوال می باشد. پرسنشامه دوم برگزیده از پرسشنامه شخصیتی کالیفرنیا می باشد که برای سنجش میزان رشد شخصیت دانش آموزان به کار رفت و شامل ۷۸ سوال می باشد. ضرایب روایی پرسشنامه ها به ترتیب ۰/۹۲۵ و ۰/۹۰۳ و ضرایب پایایی آنها به ترتیب ۰/۸۴ و ۰/۹۴ برآورد گردید به منظور توصیف داده ها از روش آمار توصیفی (جدول توزیع فراوانی و درصد) و برای تحلیل داده ها از روش آمار استنباطی آزمون پیرسون، و آزمون تی مستقل استفاده گردید. نتایج یافته های پژوهش مبین آن است که دانش مدیران از رشد اخلاقی با رشد شخصیت دانش آموزان دبیرستانهای پسرانه کل شهر کرمان رابطه دارد. انتخاب مدیران آموزشی آگاه به روانشناسی نوجوانی، در دبیرستانها، گنجاندن برنامه های فوق برنامه بر اساس نیازهای نوجوانان برای ارتقای رشد (روانی، اجتماعی، شناختی، اخلاقی، هویت)، برقرار کردن کلاسهای آموزشی ضمن خدمت در رابطه با شناخت ویژگی های نوجوانان، واگذاری اختیارات بیشتر به مدیران متناسب شخصیت نوجوانان، تغییر برنامه ریزی ملی و متمرکز به سوی برنامه ریزی مشارکتی و محلی، برگزیدن مدیران آموزشی از میان رشته های علوم انسانی، ارزیابی کردن میزان رشد شخصیت نوجوانان در دبیرستانها علاوه بر ارزیابی پیشرفت تحصیلی، از جمله پیشنهادات این پژوهش می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.