مقاله تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر تجاری سازی تولیدات نوآوری و کارآفرینی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر تجاری سازی تولیدات نوآوری و کارآفرینی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر تجاری سازی تولیدات نوآوری و کارآفرینی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر تجاری سازی تولیدات نوآوری و کارآفرینی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر تجاری سازی تولیدات نوآوری و کارآفرینی :
تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
امروزه تجاری سازش بخش مهمی از فرایند نوآوری است و هیچ فناوری و محصولی بودن آن با موفقیت وارد بازار نمیشود. ایجاد بسترهای برای عرضه داشتن و فناوری، علاوه بر فراهم آوردن ارزشهای اقتصادی قابل توجه برای سازمانها منجر به رشد اقتصادی و فناورانه جامعه میشود. در مقاله حاضر ابتدا به بررسی ادبیات موضوع پرداخته و با اتکا به نتایج تحقیقات به شباهتهای شامل نقش پشتیبانی مالی، نقش تعامل و ارتباط و انتقال، نقش مراکز و نهادها و نقش نوآوری اشاره شده است و در پایان با استفاده از این نتایج به ارائه پیشنهادات کاربردی از جمله این که تکنولوژی در دانشگاه یاخارج از آن برای تعامل و ارتباط پویا و پشتیبانی مالی همچنین بررسی نوآوری صورت گرفته در زمینه موضوع موردنظر را، در نظر داشته باشند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.