مقاله مطالعه مؤلفه های موثر در پذیرش فناوری شناسه فرکانس رادیویی در صنعت گردشگری با استفاده از مدل TAM


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مطالعه مؤلفه های موثر در پذیرش فناوری شناسه فرکانس رادیویی در صنعت گردشگری با استفاده از مدل TAM دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه مؤلفه های موثر در پذیرش فناوری شناسه فرکانس رادیویی در صنعت گردشگری با استفاده از مدل TAM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه مؤلفه های موثر در پذیرش فناوری شناسه فرکانس رادیویی در صنعت گردشگری با استفاده از مدل TAM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه مؤلفه های موثر در پذیرش فناوری شناسه فرکانس رادیویی در صنعت گردشگری با استفاده از مدل TAM :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
فناوری آراف آیدی دارای کاربردها و قابلیت های بسیار بالایی در صنعت خدماتی گردشگری می باشد که می تواند در کسب مزیت و حفظ جایگاهرقابتی در بازار رو به رشد این صنعت، موثر واقع گردد، اما هنوز تصمیم گیران در این صنعت در مورد پذیرش این تکنولوژی مردد هستند. برایتصمیم گیری در مورد پذیرش، مدیران باید موانع و محرک ها یا بعبارتی فاکتورهای موثر در پذیرش موفقیت آمیز آراف آیدی را شناسایی و تحلیل نمایند. لذا با توجه به خلاء تئوریکی موجود در این زمینه، مقاله حاضر با استفاده از دو مدل پذیرش فناوری (TAM) و تکنولوژی-سازمان – محیط (TOE) ، به بررسی عوامل موثر در پذیرش فناوری آراف آیدی توسط کسب و کارهای فعال در صنعت گردشگری، پرداخته است بدین منظور پرسشنامه تهیه شده در میان اعضای جامعه آماری، مدیران فعال در عرصه توریسم استان یزد، توزیع شده و داده های جمع آوری شده با استفاده از تکنیک مدلسازی معادله ساختاری، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. نتایج نشان داده اند که به ترتیب فاکتورهای حمایت مدیریت ارشد ودانش تکنیکی از بعد سازمانی، سازگاری، سودمندی، سهولت استفاده، ریسک های امنیتی و عدم وجود استانداردها از بعد تکنولوژیکی، فشارهایخارجی از بعد محیطی و هزینه ها از بعد اقتصادی به عنوان فاکتورهای موثر بر پذیرش فناوری آراف آیدی، در صنعت توریسم می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.