مقاله عوامل موثر کمی و کیفی بر خرید مجدد اینترنتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله عوامل موثر کمی و کیفی بر خرید مجدد اینترنتی دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل موثر کمی و کیفی بر خرید مجدد اینترنتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل موثر کمی و کیفی بر خرید مجدد اینترنتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل موثر کمی و کیفی بر خرید مجدد اینترنتی :

تعداد صفحات:۲۸
چکیده:
سیستم های اطلاعاتی حرفه ایی باید به حفظ و نگهداری مشتریان آنلاینشان توجه کنند، در این مقاله مدلی را مبنی بر ارتباط بین عوامل موثر بر خرید اینترنتی و حفظ مشتری ارائه دادیم. در این مقاله به بررسی فاکتورهایی مانند کیفیت ارتباط آنلاین، خدمات قبل و بعد از فروش، برند و نام تجاری محصول، اعتبار فروشنده، توانایی یه انجام سفارش، تبلیغات و بازاریابی، و به عبارتی ترفیعات واستفاه از وب سایت و جلب اعتماد و رضایت مشتری، حفظ امنیت و حریم خصوصی اثر مثبتی بر روی خرید اینترنتی و قصد خرید مجدد مشتریان می پردازد. همچنین اعتماد و رضایت برای موفقیت در کسب و کار تجارت الکترونیک انجام شده است. بنابراین اعتماد به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم در ترکیب با سود و ریسک خرید مشتری را تحت تأثیر قرار می دهد، همچنین اعتماد در دراز مدت باعث وفاداری می شود که تحت تأثیر آن رضایت بوجود می آید، بنابراین می شود رفتار مشتری را در سه مرحله قبل از خرید، خرید، بعد از خرید بررسی کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.