مقاله توصیه های به مدیران تازه کار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله توصیه های به مدیران تازه کار دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله توصیه های به مدیران تازه کار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله توصیه های به مدیران تازه کار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله توصیه های به مدیران تازه کار :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
هدف از نوشتن مقاله حاضر اشاره به نکات و توصیه هایی به مدیران تازه کار می باشد. اولاً اینکه نخستین هفته کار برای مدیران تازه کار، کاملاً غیرعادی خواهد بود مخصوصا اگر مدیران تازه کار کاملا غیر عادی خواهد بود مخصوصاً اگر مدیر تازه کارروانشناس یا کارشناس رفتار انسانی باشد، نکات شگفت انگیزی را مشاهده خواهد کرد. ثانیا اینکه همکاران و کارمندان دور بر مدیر تازه کار به پنج گروه تقسیم بندی می شوند گروه اول این احساس را دارند که باید آنها انتخاب می شدند؛ گروه دوم همکاران و کارمندان بله بله قربان گوی واحدکار هستند که هدف آنها یافتن راهی برای موفقیت خوب است، اما روش آنها جاری تأمل دارد. گروه سوم همکاران و کارمندانی و زیردستانی هستند که فوراً درصدد بر می آیند که مدیر تازه کار را بیاموزند که اگر مدیر تازه کار از عهده آن برآید، دیگر مشکلی وجود ندارد. گروه چهارم البته برخی از کارکنان هستند که سوالاتی را طرح می کنند که احتمالاً مدیر تازه کار نمی تواند پاسخ دهد. ولی بزودی با اندکی تجربه اندوزی قادر به پاسخ دادن خواهد بود. اما آنها با این کار می خواهند مدیر تازه کار را بیازارند. بنابراین به مدیران تازه کار توصیه می شود اگر به جای مدیری برجسته منصوب شده اند. باید با دشواری بیشتری خود را با محیط و کار و مسولیت جدیدشان وفق دهند اما اگر عملکرد مدیر پیشین ضعیف بوده باشد، حتی اگر عملکرد مدیر تازه کار بسیار خوب جلوه می کند. بنابراین زیردستان در واقع مهمترین عناصر در زندگی کاری مدیر تازه کار هستند. اما بسیاری از مدیران جدید تقریباً تمام وقت خود را صرف برقراری ارتباط با مدیران بالادست خود می کنند و تنها نگاهی گذرا به افرادی دارند که واقعاً برآینده انها تأثیر می گذارند مدیر تازه کار باید وقت شناس و با انضباط باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.