مقاله بررسی رابط بین کیفیت مراید با مشتریان ن وفاداری الکترونیکی در بین مشتریانفریشگا ه های اینرنتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابط بین کیفیت مراید با مشتریان ن وفاداری الکترونیکی در بین مشتریانفریشگا ه های اینرنتی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابط بین کیفیت مراید با مشتریان ن وفاداری الکترونیکی در بین مشتریانفریشگا ه های اینرنتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابط بین کیفیت مراید با مشتریان ن وفاداری الکترونیکی در بین مشتریانفریشگا ه های اینرنتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابط بین کیفیت مراید با مشتریان ن وفاداری الکترونیکی در بین مشتریانفریشگا ه های اینرنتی :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
آغاز تجارت اینترنتی در دهه های ۱۹۹۰ و گسترش روزافزون آن تحولات شگرفی را در محیط کسب و کار تجاری به همراه داشته است که این روند سازمانها را مجبور کرده است تا به منظور بقا در محیط پر رقابت کنونی برای ورود به بازار الکترونیکی و تطبیق خود با شرایط ایجاد شده برنامه ریزی نمایند. در این راستا پژوهش حاضر به دنبال بررسی رابطه بین کیفیت مراوده با مشتریان و وفاداری الکترونیکی در بین مشتریان فروشگاه های اینترنتی می باشد . در این پژوهش از روش توصیفی استفاده شده است و برای تبیین و تشریح وضعیت متغیرهای تحقیق و گردآوری داده های مورد نیاز روش پیمایشی به کار گرفته شده است. نتایج آزمون اعتبار پرسشنامه با استفاده از آلفای کرونباخ ۸۵ درصد می باشد که با نسبت خوبی قابل قبول است جامعه آماری این پژوهش شامل مشتریان فروشگاه های اینترنتی در سطح کشور می باشند. نتایج این پژوهش حاکی از آن است که رابطه کیفیت مراوده با مشتری با تمامی ابعادش بر روی رضایت و وفاداری الکترونیکی مشتریان فروشگاه های اینترنتی تأثیرگذار است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.