مقاله آموزش مجازی ودیدگاه های تربیتی فلاسفه اسلامی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله آموزش مجازی ودیدگاه های تربیتی فلاسفه اسلامی دارای ۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله آموزش مجازی ودیدگاه های تربیتی فلاسفه اسلامی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله آموزش مجازی ودیدگاه های تربیتی فلاسفه اسلامی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله آموزش مجازی ودیدگاه های تربیتی فلاسفه اسلامی :
تعداد صفحات:۲
چکیده:
تعلیم وتربیت درزندگی بشرمهمترین واساسی ترین جنبه زندگی است. تحقق هدف آفرینش انسان تنهادرپرتو تعلیم وتربیت میسراست ، به این منظور، خداوند متعال انسان رابه نیروی عقل وابزار معرفت تجهیز کردوپیامبرانی رابا براهین روشن و احکام وقوانین متین برانگیخت ورسالت سنگین تعلیم وتربیت انسان رابه آنان سپرد. درواقع ، تعلیم وتربیت عامل هویت بخش فرد واجتماع است. امرتعلیم وتربیت یاآموزش وپرروش، درهرملتی بدون توجه به سابقه ی علمی وفرهنگی آن ملت دشوارو یاحتی ناموفق خواهدبود. زیراتعلیم وتربیت مبتنی بریک سری پیش فرض ای فلسفی است وبراساس نگرش های متفاوت فلسفی، اصول و روش های تربیتی نیزمتفاوت خواهدبود. بنابراین ، هرگونه طراحی وبرنامه ریزی برای نظام تعلیم وتربیت وابسته به مطالعه واستخراج آرای نظری وفلسفی وکشف روش هایی است که بتواندهویت حقیقی فردوجامعه را کشف وتکمیل نماید(موسوی ، ۱۳۸۹). ازهمین رو، به نظرمی رسد آنچه عمل فردواجتماع رانتیجه بخش وهدفمند می سازد پشتوانه نظری قوی ومبتنی برعقلانیت وطبیعت متعادل است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.