مقاله ارزیابی پایداری شیب داخلی موجشکنتحت تاثیر روگذری، بر اساس مدلسازیفیزیکیو مقایسه با روابط تجربی مطالعه موردی: موجشکنهای طرح توسعه بندر انزلی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی پایداری شیب داخلی موجشکنتحت تاثیر روگذری، بر اساس مدلسازیفیزیکیو مقایسه با روابط تجربی مطالعه موردی: موجشکنهای طرح توسعه بندر انزلی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی پایداری شیب داخلی موجشکنتحت تاثیر روگذری، بر اساس مدلسازیفیزیکیو مقایسه با روابط تجربی مطالعه موردی: موجشکنهای طرح توسعه بندر انزلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی پایداری شیب داخلی موجشکنتحت تاثیر روگذری، بر اساس مدلسازیفیزیکیو مقایسه با روابط تجربی مطالعه موردی: موجشکنهای طرح توسعه بندر انزلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی پایداری شیب داخلی موجشکنتحت تاثیر روگذری، بر اساس مدلسازیفیزیکیو مقایسه با روابط تجربی مطالعه موردی: موجشکنهای طرح توسعه بندر انزلی :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
در مقاله حاضر به بررسی تأثیر روگذری بر پایداری شیب سمت حوضچه مقطع موج شکن بر اساس مدلسازی فیزیکی دوبعدی موج شکن های طرح توسعه بندر انزلی پرداخته میشود. در این مقاله پس از معرفی جزئیاتی از طرح اولیه مقطع موج شکن بندر انزلی، نتایج آزمایشهای مدلفیزیکی صورت گرفته بر روی آن ارائه شده است. نتایج آزمایشها نشاندهنده عدم پایداری شیب سمت حوضچه تحت تأثیر روگذری در مقطعاولیه موجشکن غربی بود. راهکارهای ارائه شده جهت ایجاد پایداری این بخش از مقطع شامل استفاده از آرمورهایی با تناژ بیشتر و حتی استفادهاز آرمورهای بتنیXbloc در شیب سمت حوضچه و نیز افزایش تراز تاج بود. آزمایشهای صورت گرفته بر روی هر یک از این راهکارها نشان داد که تنها در دو روش استفاده از آرمور بتنی و افزایش تراز تاج پایداری شیب داخلی تامین شده و در حالت استفاده از آرمور سنگی با تناژ بیشتر، لغزش و جابجایی سنگ وجود خواهد داشت. علاوه بر این در این مطالعه، روابط تجربی موجود در مراجع مختلف جهت کنترل پایداری شیب داخلی مقطع موج شکن ارائه شده و با نتایج آزمایش های مدل فیزیکی مورد مقایسه قرار گرفته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.