مقاله عوامل مؤثر بر گرایش دانشجویان به کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت بازگانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۵۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله عوامل مؤثر بر گرایش دانشجویان به کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت بازگانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل مؤثر بر گرایش دانشجویان به کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت بازگانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل مؤثر بر گرایش دانشجویان به کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت بازگانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل مؤثر بر گرایش دانشجویان به کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت بازگانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت) :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
امروزه ضرورت توجه به مقوله کارآفرینی به عنوان یکی از اصلی ترین راهبردهای رشد و توسعه اقتصادی در کشور بیش از پیش احساس می شود. دلیل این امر پیوندی است که مفهوم کارآفرینی با مسائلی چون ایجاد اشتغال، ایجاد تحول از راه نوآوری های و بهبود فرآیندها دارد. لذا تحقیق حاضر با هدف بررسی عوامل مرثر بر گرایش دانشجویان به کارآفرینی انجام پذیرفت. بدین منظور دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت که ۹۹۴ نفر می باشند مورد مطالعه قرار گرفتند. با استفاده از جدول کرجسی و مورگان حجم نمونه ۲۷۸ نفر تعیین شدکه با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده، ۳۰۰ پرسشنامه در میان دانشجویان توزیع گردید که از این مقدار تعداد ۲۰۶ پرسشنامه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. به منظور تحلیل داده ها و همچنین آزمون ۱۹ فرضیه تحقیق از روش مدل یابی معادلات ساختاری استفاده شده است. تحقیق حاضر از نظر روش و ماهیت، از جمله تحقیقات توصیفی- پیمایش و از نظر هدف کاربردی می باشد. نتایج حاصل از تحقیق گویای این است که دانش، تجربه، روابط خانوادگی، نگرش، هنجارهای اجتماعی، کنترل رفتاری ادراک شده و ویژگی های شخصیتی از عوامل تأثیر گذار بر گرایش دانشجویان به کارآفرینی به شمار می روند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.