مقاله تأثیر فناوری های نوین در ساخت فضاهای آموزشی و میزان تأثیر گذاری آن بر ادراک فضایی کودکان مقایسهی تطبیقی تعدادی مدارس ابتدایی مدرن و غیر مدرن در شهر شیراز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
16 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تأثیر فناوری های نوین در ساخت فضاهای آموزشی و میزان تأثیر گذاری آن بر ادراک فضایی کودکان مقایسهی تطبیقی تعدادی مدارس ابتدایی مدرن و غیر مدرن در شهر شیراز دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر فناوری های نوین در ساخت فضاهای آموزشی و میزان تأثیر گذاری آن بر ادراک فضایی کودکان مقایسهی تطبیقی تعدادی مدارس ابتدایی مدرن و غیر مدرن در شهر شیراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر فناوری های نوین در ساخت فضاهای آموزشی و میزان تأثیر گذاری آن بر ادراک فضایی کودکان مقایسهی تطبیقی تعدادی مدارس ابتدایی مدرن و غیر مدرن در شهر شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر فناوری های نوین در ساخت فضاهای آموزشی و میزان تأثیر گذاری آن بر ادراک فضایی کودکان مقایسهی تطبیقی تعدادی مدارس ابتدایی مدرن و غیر مدرن در شهر شیراز :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

ارتقای هر روزهی صنعت و کشف فناوریهای جدید در زمینهی ساخت و ساز باعث شده که ساختمانهای گوناگونی با شمایلی متنوع هر روزه در سطح شهر از زمین سربرآورده و جلوه نمایی کنند. ظهور مصالح و روشهای نوین ساخت در عموم بناها از جمله فضاهای آموزشی نیز قابل مشاهده است. مدارسی که امروزه ساخته میشوند بهدنبال جلب توجه و علاقهی دانش آموزان هستند و تلاش میکنند تا به گونهای در نوع خود بی مثال باشند. به همین دلیل فناوریهای نوین همانگونه که در اکثر بناها ظهور پیدا کرد، در مدارس نیز به جهت همگام شدن با جهان در حال پیشرفت مدرن مورد استفاده قرار گرفت. اما نکتهی مهم، چگونگی ارتباط کودکان و نوجوانان ومیزان تعامل آنها با این فضاهای جدید نسبت به مدارس سابق است که باید مورد بررسی و پژوهش قرار گیرد. این مقاله به منظور بررسی نحوهی تعامل کودکان دبستانی با فضاهای آموزشی خود و ارتباط آن با نوع فناوری استفاده شده در ساخت، پس از انتخاب نمونههای موردی از هر دو دسته مدارس )بناهای ساخته شده با تکنولوژیهای معمول و تکنولوژیهای نوین( در نقاط مختلف شهر شیراز، با محوریت روش تحقیق کمی انجام شده است.دادههای تحقیق به صورت مشاهده سیستماتیک از فعالیت و تعامل کودکان با محیط آموزشی خود و تحلیل نقاشیهای دانشآموزان این مدارس با موضوع مدرسه، جهتدستیابی به عناصر مورد توجه و شناسایی کودک از فضای آموزشی خود، جمعآوری گردیده است. هدف از انجام این تحقیق بدست آوردن مؤلفههایی کمی درشاخصههای قابل درک برای کودک از یک محیط آموزشی و بررسی تأثیر فناوریهای نوین ساخت و استفاده از مصالح جدید در شکلگیری این طرحوارههای ذهنی میباشد. نتایج آن علاوه بر مشخص نمودن فضاها و عناصر مورد توجه کودک در مدرسهی خود، تأثیر بناها با مصالح و روشهای ساخت نوین در مقایسه با روشهای مرسوم گذشته را تحلیل مینماید و نشان میدهد که چه میزان از رضایت خاطر و علاقهی کودک به مدرسه تحت تأثیر تکنولوژیهای استفاده شده میباشد. همچنین به طراحان فضاهای آموزشی این امکان را میدهد که با شناخت و درک فضا از دید کودکان، به مقایسهی انواع روشها و فناوریهای ساخت بپردازند و با توجه به سطح نیاز کودک و اولویتهای او، طرحهایی بهینه، کاربردی و مورد استقبال را در طراحی مدارس ارائه دهند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.