مقاله مدیریت ارتباط با مشتری CRM ابزاری فراموش شده درشرکت های بیمه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدیریت ارتباط با مشتری CRM ابزاری فراموش شده درشرکت های بیمه دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت ارتباط با مشتری CRM ابزاری فراموش شده درشرکت های بیمه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت ارتباط با مشتری CRM ابزاری فراموش شده درشرکت های بیمه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت ارتباط با مشتری CRM ابزاری فراموش شده درشرکت های بیمه :

تعداد صفحات:۱۷

چکیده:

درصنعتبیمه مشتری گرایی و تکریم ارباب رجوع از یکسو با توجهبه تاسیس و ورود شرکت های بیمه خصوصی در طی سالهای اخیر به بازار این صنعت و افزایش یافتن بین رقبا و از سوی دیگر به مدد پیشرفتهای تکنولوژیکی درزمینه فناوری اطلاعات و جریان یافتن وسیع اطلاعات بین مشتریان بیمه بیمه گذاران از خدمات شرکتهای بیمه از اهمیت خاصی برخوردارگشته و قدرت انتخاب مشتریان این صنعت را افزایش داده است بنابراین شرکت های بیمه برای بقا و نیل به هدف حفظ مشتریان کنونی و جذب مشتریان جدید چاره ای جز بررسی شناسایی و آمادگی خود از عوامل موثر درپیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری ندارند در این بین دراجرای سیستم مدیریت ارتباط با مشتر یو حتی قبل ا زاجرای آن باید عوامل موثر درموفقیت و اجرای بهینه این سیستم شناسایی شوند تا بتوان موفقیت آن را درسازمان تضمین نمود دراین مقاله ابتدا ادبایت مختصری از مدیریت ارتباط با مشتری ارایه می شود و سپس به مزایای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری درشرکت های بیمه اشاره می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.