مقاله ارتباط بین ایجاد برند برتر در فروش محصولات ورزشی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارتباط بین ایجاد برند برتر در فروش محصولات ورزشی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارتباط بین ایجاد برند برتر در فروش محصولات ورزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارتباط بین ایجاد برند برتر در فروش محصولات ورزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارتباط بین ایجاد برند برتر در فروش محصولات ورزشی :

تعداد صفحات:۱۳

چکیده:

هدف از انجام این تحقیق بررسی ارتباط بین ایجاد برند برتر با محصولات ورزشی است. این پژوهش از نوع توصیفی همبستگی بوده و به روش پیمایشی انجام شده است. نمونه آماری تحقیق ۴۲۲ نفر بودند. ابزار تحقیق پرسشنامه بود با توجه به این که این تحقیق برای اولین بار در زمینه ی محصولات ورزشی در کشور انجام می شد پرسشنامه محقق ساخته استفاده شد. که پایایی پرسشنامه با استفاده از آلفای کرونباخ ۷۵% بدست آمد و روایی آن ۹۵% بدست آ»د. یافته های پژوهش بیانگر وجود رابطه مثبت و معنی دار بین برند مناسب و قدرتمند و وفاداری مشتریان می باشد. شخصیت نام تجاری قدرتمند و معتبر می تواند مشتریان را به سمت مصرف سوق دهد. همچنین اطلاعات حاصله از آزمون تعقیبی نشان می دهد که دیدگاه فروش در بین کارشناسان و فروشندگان . مصرف کنندگان با مشتریان متفاوت می باشد(p<0.05). اما بین دیدگاه فروشنده و مشتری تفاوت آماری وجود ندارد. به عبارت دیگر خرید لوازم در خصوص رند خاص بصورت تصادفی می باشد. پژوهش حاضر مبتنی بر این است که برند معتبر باعث افزایش فروش محصولات ورزشی می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.