مقاله الگوی رضایت مشتری در خدمات اینترنتی تلفن همراه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله الگوی رضایت مشتری در خدمات اینترنتی تلفن همراه دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله الگوی رضایت مشتری در خدمات اینترنتی تلفن همراه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله الگوی رضایت مشتری در خدمات اینترنتی تلفن همراه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله الگوی رضایت مشتری در خدمات اینترنتی تلفن همراه :

تعداد صفحات:۱۷

چکیده:

مقاله حاضر به دنبال شناسایی عوامل اثرگذار بر رضایت مشتری و نتایج حاصل از آن در حوزه خدمات اینترنتی تلفن همراه در ایران می باشد. بدین منظور، الگویی متشکل از ده عامل راحتی استفاده، فرآیند مبادله، کیفیت سیستم، قابلیت اطمینان نسبت به محتویات ارائه شده، قیمت ادراکی، وضوح دید، امنیت، خدمات مشتری، عملکرد دستگاه تلفن همراه و قابلیت حمل یا جابجایی به عنوان متغیرهای اثر پذیر از رضایت طراحی شد. با استفاده از پرسشنامه طیف ۵ نقطه ای لیکرت نظرات ۱۹۵ تن از کاربران اینترنت تلفن همراه در راستای آزمون مدل جمع آوری گردید. از روش مدل یابی معادلات ساختاری برای تحلیل داده ها استفاده گردید. در پایان نتایج نشان داد که سه عامل قابلیت اطمینان نسبت به محتویات ارائه شده، خدمات مشتری و قابلیت حمل یا جابجایی به ترتیب مهم ترین عوامل اثر گذار بر رضایت مشتری در حوزه خدمات اینترنتی تلفن همراه می باشند. بعلاوه رضایت مشتری خود نیز علاوه بر اثر گذاری مثبت بر وفاداری باعث کاهش شکایات مشتری و کاهش شکایات مشتری منجر به افزایش وفاداری می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.