مقاله بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید سبز ( مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۵۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید سبز ( مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید سبز ( مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید سبز ( مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید سبز ( مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز) :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

از میانه ی دهه ی ۱۹۹۰ مشتریان به طور روزافزونی به مسائل زیست محیطی علاقه مند شدند. مشتریان کلیدی تبدیل شدند به یک نیرو قوی در مصرف گرایی سبز و از شرکت ها می خواستند که در برابر جامعه و مسائل اجتماع،خود را مسئول بدانند.در این هنگام ما شاهد ظهور مفهوم مشتری سبز بودیم. مشتری سبز اینگونه تعریف می شود: کسی که از محصولاتی که سلامتی خودش و دیگران را به خطر می اندازد، دوری می کند. این تحقیق به دنبال پاسخگویی به دو سوال می باشد: سوال اول تحقیق: مهمترین عوامل مؤثر بر رفتار خرید سبز چیست؟ سوال دوم تحقیق: ترتیب این عوامل از نظر اهمیت چیست؟ پرسشنامه ی این تحقیق نزد دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز توزیع و جمع آوری شد. با استفاده از روش رگرسیون چندگانه و درمحیط نرم افزارSPSSپاسخ ها بررسی شدند.نتایج نشان داد که میزان خطرادراک شده مشکلات زیست محیطی بیشترین تأثیروداشتن نگرش زیست محیطی کمترین تأثیر را بر رفتار خرید سبز دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.