مقاله کاربرد مدیریت دانش ( KMS) در ارائه سرویسهای الکترونیکی به شهروندان از طریق Vertical Portal) Vortal)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کاربرد مدیریت دانش ( KMS) در ارائه سرویسهای الکترونیکی به شهروندان از طریق Vertical Portal) Vortal) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کاربرد مدیریت دانش ( KMS) در ارائه سرویسهای الکترونیکی به شهروندان از طریق Vertical Portal) Vortal)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کاربرد مدیریت دانش ( KMS) در ارائه سرویسهای الکترونیکی به شهروندان از طریق Vertical Portal) Vortal)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کاربرد مدیریت دانش ( KMS) در ارائه سرویسهای الکترونیکی به شهروندان از طریق Vertical Portal) Vortal) :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

ایجاد ارزش، سادگی و کارآمدی هر فرایند الکترونیکی، بعنوان پارامترهای اساسی برای ارزیابی موفقیت سرویسهای ارائه شده توسط هر شهرداری به شهروندان تلقی میگردد. این پارامترها به طور گستردهای به نحوه استفاده از دانش داخلی سازمانی و مدیریت دانش در طبقه بندی، ایجاد و ارائه خدمات مربوط میشود. مدیریت دانش، در حقیقت، به توانمندیها و قابلیتهای شهرداری در تولید ارزش از دانش در سیستمهای مکانیزه اشاره دارد که افراد، فرآیندها و محتوا در آن نقش اساسی دارند. در این راستا پورتالهای سازمانی بعنوان رابط اصلی ایجاد، مبادله و بهرهوری از سرویسهای دانش محور مابین شهرداری و شهروندان مطرح میگردند. چالشی که شهرداریها را در راستای مکانیزه شدن تحت تاثیر قرار می دهد، خرید راهکارهای تکنولوژی، بدون درک عمیق و صحیح از قابلیتها و توانمندیهای شهرداری و نقاط مستعد برای ایجاد سرویسهای دانش محور است.گذشته ازآن پیادهسازی پورتالهای جامع شهری به گونهای که یکپارچگی و جامعیت سرویس های الکترونیکی و در نهایت رضایت شهروندان را تضمین کند ، کار چندان ساده ای نمی باشد.
در این مقاله سعی شده است تا راهکارهای پیاده سازی پورتالهای سازمانی با یک نگاه سیستمی دانش محور به پورتالهای شهری (KM portals)، مورد تحلیل و بررسی قرارگیرد و در پایان راهکاری برای حل مشکلات پورتالهای موجود در کشور در قالب Vortal ها ( vertical portal) ارائه گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.