مقاله در مورد آموزش قراردادی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله در مورد آموزش قراردادی دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله در مورد آموزش قراردادی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله در مورد آموزش قراردادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله در مورد آموزش قراردادی :

آموزش قراردادی

بیشتر مواقع، سازمانهای بسیاری توانایی برای توسعه مواد آموزشی خودشان ندارند . هنگامیکه آن اتفاق می افتد ، توسعه برای آموزش دادن ویژه به صورت واگذاری می شود، در حقیقت ، تجربه ما به ما می گوید که بیشتر کمپانیها در واقع نه تنها توسعه در موارد بلکه تحویل همه احتیاجات شش سیگما را واگذارکرده اند.به خاطر این دلایل،سازمانها باید هوشیار باشند بطوریکه خواسته ها و

توجهات آنها همانند اهداف قابل حصول شوند . این چیزی است که این فصل برآن تأکید می کند. ما سعی خواهیم کرد که سؤالاتی که چه باید انجام شود هنگام آموزش جواب دهیم، شامل تحویل، از سومین بخش فروشنده خریداری شود، این فرآیند را ویژه کردن می نامیم ، زیرا آن برهمه فازهای طراحی آموزش در فرآیند خرید متصل است. این نگرش ، ما امیدواریم ، راهنمایی برچگونه حرفه ا

ی کردن هر بخش از آموزش و پرورش از تجزیه و تحلیل ابتدا تا انتهای مسائل از طریق ارزیابی نتایج برنامه ارائه دهد .

«ویژگی ها» یک طراحی از تحویل دادنیهایی هستند که باید از هر سازمانی که مواد آموزشی را می خرد پیش بینی شود، بویژه روش شناسی شش سیگما. اگر جزئیات اضافی نیاز باشد برای تکمیل این ویژگیها ، آن باید از مدیران پروژه فراهم شود. هر فاز در این ویژگیها ممکن است به دقت تهیه شود برای تشریح بیشتر جزئیات می تواند هر جنبه از نیازها را تعیین کند اینجا ، ما مقداری از بیشترین احتیاجات ضروری برای موفقیت را ارائه می دهیم.
تجزیه و تحلیل ابتدا تا انتها
حل مسئله تجزیه و تحلیل ابتدا تا انتها: تهیه کننده باید یک تجزیه و تحلیل ابتدا تا انتها انجام دهد که شامل موارد زیر باشد.
تشریح رویه هاومنابع استفاده شده در جمع آوری اطلاعات برای تجزیه وتحلیل ابتدا تا انتها.
تشریح سطوح عملکرد واقعی یا طراحی شده یا مشکل/ شکاف تعیین شده در بخشهای واحد تجاری(کار مستقیم ، موجودی شناسایی غیبت و…)

تشریح عوامل مجتمل مشکل که در عوامل فنی وجود داد(مواد، تجهیزات، محیط) عوامل سازمانی (ساختار، پاداشها، بازخورد ، غرامت) و عوامل انسانی (مهارت و سطوح دانش)
تشریح راه حل های بالقوه ، پوشش داده
تشریح وبهترین راه حل مبتنی بریک مورد تجاری شامل: شرح هزینه مشکل، راه حل هزینه ، چه طور راح حل به خوبی مشکل را حل خواهد کرد، حمایت سهامداران یا مشتری بالقوه: مطابق با فرهنگ سازمانی،اهداف تجاری،سیاست بهبود مداوم: اجرای موانع بالقوه و هزینه های مربوطه؛

و بازگشت سرمایه بالقوه
گزارش اطلاعات به سازمان شامل یک شرحی از چگونگی و چرایی شروع فرآیندFEA ، شناسایی شکاف ، موارد، نتایج عملیات، پرسنل، شغلها و هزینه ها درگیر شده ، راه حلهای احتمالی ، راه حلهای پیشنهادی ، چگونه راه حلهای بهبود مداوم را حمایت می کنند، حوزه و برنامه پروژه، و ضمیمه ها شامل: مکاتبات پشت و رو ، بودجه ها ، ابزارهای جمع آوری اطلاعات و غیره .
برنامه ریزی تجزیه و تحلیل ابتدا تا انتها: تهیه کننده باید یک برنامه ریزی تجزیه و تحلیل ابتدا تا انتها که شامل موارد زیر است انجام دهد.
پذیرش با روشهای بهبود فرآیندهای سازمانی
تجزیه و تحلیل وظیفه
تهیه کننده باید یک تجزیه و تحلیل وظیفه که شامل موارد زیر است انجام دهد.
تجزیه و تحلیل در یافت حضار از یک آموزش یا اهداف شغلی شامل حضار اولیه و ثانویه. حضار اولیه شامل آنهایی که می روند از طریق آموزش یا استفاده کردن از هدف شغلی . حضار ثانویه شامل هرکسی است که برای عملکرد موفقیت آمیز مورد حمایت بوسیله حضار اولیه مانند سرپرستان ، داده های افرادیکه اطلاعات آنها ثبت شده است، بررسیها و غیره است و باید شامل اطلاعات جمیعتر مانند (سن، جنس، فرهنگ و غیره) سطوح ظرفیت مانند (استعداد، حالت درک، توسعه روانی و غیره) سطوح شایستگی مانند (مهارتها و اموزش اولیه) پیشینه تجربی ، توانایی خواندن ، زبانهای قابل صحبت ) و مهارتهای عمومی و سطوح دانش مانند (مربوط به برنامه آموزشی جاری).
تشریح اهداف پایانی
تشریح گامهای کار( شامل همه نتایج اصلی گامهای کار و وظایف فرعی جزئی وغیره) برای رسیدن به اهداف پایانی به صورت کارشناسانه مورد نیاز است. درباره هر گام وظیفه اصلی اطلاعات ضروری مطرح شده درجدول ۵-۲ قرار دهید . اطلاعات گام وظیفه را از وظایف اجرا شده ،چک لیستهای اجرایی ، نقشه های جاری، مصاحبه ها، مشاهدات، بررسی ها و غیره جمع آوری کنید.
تشریح یک سلسله مراتب وظیفه ، مبتنی بر شرح گامهای وظیفه.
تشریح اهداف آموزشی برای هرگام وظیفه اصلی ، گام وظیفه فرعی (اگر نیاز باشد) و غیره. هر هدف آموزشی باید شامل یک شرحی از ۱- انجام شدن یک کار قابل طراحی و قابل مشاهده.۲-استانداردها که به وسیله اجرای کاری که برای انجام موفقیت آمیز ارزیابی و اندازه گیری خواهد شد. ۳- شرایط یا پیشامدهایی که در تحت آن کار انجام خواهد شد.

طبقه بندی هر هدف آموزشی بوسیله متوسط انبارداری (مانند، هم تعلیم و هم هدف شغلی). برای مثال، برخی از اهداف آموزشی مورد نیاز یک آموزنده نخواهدبود که به یک برنامه آموزشی توجه کند. برخی اوقات همه نیازهای آ‎موزش گیران یک هدف شغلی است .
توسعه ارزیابی آموزشها، برای ارزیابی اولیه و بعدی استفاده می شود موارد ارزیابی آموزشی باید مطابق با اهداف آموزشی باشد .
بررسی محصول : تهیه کننده باید یک بررسی محصولی که شامل موارد زیر است انج

ام دهد.
بررسی برقراری محصولات آموزشی ، جاسازی آنها با نیازمندیهای جلسات بالقوه که در مکاتبات تجزیه و تحلیل ابتدا تا انتها طراحی شده است.
حذف تولیدات نامناسب ، شامل آن تولیدات با شهرت ضعیف ، قیمت غیر منطقی و کانال تحویل غیر مناسب.
ارزیابی محصولات مناسب باقیمانده در جدول ۱-۶
یک تجزیه و تحلیل سودوزیان برای تعدیل محصولات موجود یا محصولانی که شامل توضیح برای تغییرات ضروری است و مقایسه هزینه تصحیح (بوسیله شرکت یا تهیه کننده) با آنهائیکه یک برنامه برمحور مشتری توسعه داده اند(بوسیله شرکت یا یک تهیه کننده).
طراحی آموزش
تهیه کننده باید طراحی کند آموزش را که شامل موارد زیر باشد:
توسعه یک توالی منطقی ، طرح با محتوای صحیح و فنی، مبتنی بر سلسله مراتب وظیفه از تجزیه و تحلیل تطابق وظیفه .
توسعه یک استراتژی دوره، شامل عنوان دوره، شرح درسها، میزان آنها و غیره.
تشریح روشهای آموزشی (مانند سخنرانی، بحث گروهی، خود گام برداری تک به تک ، شبیه سازی ، بازی نقش ، مطالعه موردی، آموزش برای یک شغل ، رشته کاری و غیره ) برای هر هدف آموزشی . تصمیمات روش آموزشی باید مبتنی باشد و بر طراحی و توسعه اصول ، (برای مثال ، جدول ۲-۶ را ببینید) اهداف آموزشی، ویژگی های حضار و منابع در دسترس.
تشریح رسانه آموزشی (برای مثال، پرینت، کمکهای بصری ،… کامپیوتری شدن ، موضوع فیزیکی ، سیستم پاسخگویی حضوری و غیره ) مبتنی بر طراحی و توسعه اصول، اهداف آموزشی ، ویژگی های حضار و منابع در دسترس است.
تعیین «یک برنامه برای توسعه » محصول آموزشی ، با ملاحظه روش و رسانه انتخاب شده و طراحی و توسعه اصول، توسعه ویژگیها باید شامل باشد هنگامی که و جایی که و چگونگی پیروی عناصر آموزشی که باید اضافه شود و به محصول آموزشی ، مثالها،مشق وتمرین درسها ، فعالیتها، توضیحها، جدولها و نمودارها، نمایشها، شبیه سازی ها، مرورها، خلاصه ها و چاره ها.

جدول ۱-۶ معیار برای ارزیابی محصولات
(A)
(M)
(NA) محصول ارزیابی می شود
A- قابل پذیرش : M- نیاز به تصحیح: NA: غیر قابل پذیرش
معیارها شرح
حضار محصول باید همه نیازهای حضار اولیه و ثانویه را برآورد کند. امتحان خواندنی، سطح رشد ، صلاحیت فرهنگی و غیره

اهداف اهداف محصول باید به اهداف شما شبیه باشد. اگر اهداف بطور واضح معلوم نشود ، بازسازی هر مصرفی از محتوی تولید، آزمایش سؤالها، تمرینات و غیره انجام دهید.

اطلاعات کار اگر مراحل کار به طورواضح تعیین نشود، محتوای محصول براطلاعات کاررا امتحان کنید . مطمئن شوید مراحل کار تولید مطابق با مراحل تجزیه و تحلیل وظیفه است.
متوسط انبار داری نیازهای شما ممکن است برای کمکهای شغلی نامید، هنوز بسیاری از محصولات فقط برای آموزش آماده می شوند، تعیین کنید سازگاری محصول را با نیازهای متوسط انبارداری
تجزیه و تحلیل عمومی فصل ۴ را مرور کنید، توسعه مواد، برای یک خلاه ا ی از اصول آموزش .

میزانی که محصول این اصول را استفاده می کند تعیین کنید.
ارزیابی آموزشها بسیاری از محصولات ارزیابی آموزشها را به شما ارائه نخواهد داد. مطمئن شوید که آزمایشها شامل شوندو موارد آزمایش مطابق با اهداف شما باشد
اعتبار اطلاعات نتایج ومنافع عملکرد واقعی و مستند هستند؟ آیا الگوبررسی مطابق با حضار شما است؟
ترجیحات مصرف کننده

دیگر شرکتهایا افراد داخل سازمان شما درباره محصول چه فکر می کنند؟
طراحی کمکهای شغلی
تهیه کننده باید به کمک شغلی طراحی کند که شامل موارد زیر باشد:
توسعه یک توالی منطقی ، طرح محتوی درست و غنی مبتنی بر سلسله مراتب وظیفه از مطابقت تجزیه و تحلیل وظیفه.
تشریح رسانه آموزشی (مانند، پرینت ، کمکهای بصری،…کامپیوتری شدن ، موضوعات فیزیکی ، سیستم پاسخ حضوری و غیره). مبتنی برطراحی و توسعه اصول در جدول۲-۶، اهداف آموزشی، ویژگیهای حضار و منابع در دسترس.
جدول۲-۶
اصول شرح
توالی مواد از توجهات آموزش گیرنده استفاده کنید
اهداف آموزش گیرنده را اطلاع یابید
فرآورده مورد تمایل آماده کنید
فرآورده مورد توجه را شرح دهید
عملکرد بخواهید
به عملکرد بازخورد ارائه دهید
آنراتعاملی کنید سؤالها را در مواد ترکیب کنید
۷% از وقت اختصاص یافته را در بحث پیرامون شکلها ، جلسه های عملی فعال و بازخورد سریع استفاده کنید
ساده نگه دارید در یک زمان ودر سطح مناسبی از شکل فقط یک ایده ارائه دهید
از یک توالی منطقی استفاده کنید
به احساسات مراجعه کنید برای ترسیم توجهات فن هوش افزایی که به حافظ و سیستم های ارائه چند گانه برای افزایش تنوع و علاقه کمک می کند، استفاده کنید
تجربیات آموزش دستی بوجود بیاورید
درک کردن و تقویت را ارتقاء دهید از مثالها ، غیر مثالها و قیاسها استفاده کنید
محتوی را به دقت درست کنید

جزئیات بیشتر یا راههای متفاوتی را دوباره سازی کنید
از تصورات، قرینه ها و مقایسه ها استفاده کنید
مفهوم جدیدی را در شروع و رفتن بر جزئیات بعدی معرفی کنید
طرحها یا گلهای شغلی برتقویت کردن اصول ومفاهم آموزش شده توسعه دهید
پذیرش را

ارتقاء دهید آموزش را به شخصیت آموزش گیرندگان یا اهداف علایق، تجربیات یا شغل حرفه ا ی ارتباط دهید
مواد جدید را با سطح دانش عمومی آموزش گیرنده ترکیب کنید
توانایی آموزش گیرنده را برای موفق شدن مورد فشار قرار دهید
مقدار زیادی به صورت بصری استفاده کنید
انتخابهای آموزش گیرنده را با توجه به فعالیتها و مشی و غیره ارائه دهید
عمل را ارتقاء دهید مقداری فرصت به آموزش گیرنده برای عمل چیزی که آنها یاد گرفته اند فراهم کنید
راه حل فرصتها را فراهم کنید
برای توسعه کمک شغلی بر مبنای طراحی و توسعه اصول در جدول ۲-۶ که شامل قالب (مانند ، کتاب آشپزی ، نمودار جاری، جدول تصمیم گیر و غیره) ، وداخل شدن اجزای آموزشی متنوع (مانند توضیح ، مثالها، نمودارها و جدولها) برنامه ریزی کنید.
تعیین کردن باید به صورتی درست شود که، کی و کجا و چگونه هر عنصر آموزشی باید به محتوی کمک شغلی اضافه شود.
توسعه مواد
تهیه کننده باید توسعه دهد آموزش یا کمک شغلی را که شامل موارد زیر باشد:
جدول ۳-۶ اصول توسعه
اصول توسعه اصل توسعه
وسیله پرینت جای شکلهای نزدیک به موضوع اشاره شده باشد
همه شکلها را توضیح و نشانه گذاری کنید
اشاره ها(حروف برجسته سیاه و غیره ) را به ۱۰% یا کمتر از متن نگه دارید
اطلاعات حیاتی را یا دراول یا در آ÷ر جمله یا لیست قرار دهید
برای دسترسی آسان از کد گذاری رنگی استفاده کنید
نام روش را در بالای هر صفحه بنویسید
bullet ,(indent) و اسم را برای مراحل و مراحل فرعی انجام دهید
در هر پاراگراف ۳ یا ۴ جمله استفاده کنید
فاصله گذاری مابین را به صورت افقی و یا عمودی بطور مساوی استفاده کنید
مقدار زیادی از فضای سفید استفاده کنید
کمکهای بصری دیدنیها را کوتاه و ساده نگه دارید و متن بزرگ و روشن بادادن جزدیات جداگانه ا ی ارائه دهید
برای دیدن بیشتر از ۸ خط و ۸ کلمه برای هر خط استفاده نکنید
عنوان کوتاه ، حاشیه ها و فضای سفید استفاده کنید

برای همه موارد بجز عنوان از یک فونت استفاده کنید
رنگ و گرافیکها را ترکیب کنید
Audio از مکث کوتاه ، تغییرصدا، نمایش دادن و سریع کردن برای ساختن کلمات کلیدی و عبارات برجسته یا حفظ سطح توجه استفاده کنید.
از عبارات کوتاه استفاده کنید و صداهای ناخواسته را محدود کنید
مطمئن شوید موزیک رقابت آفرین یا آشفته نیست
مطمئن شوید جکایت واضح است و می تواند شنیده شود
Audio/Visual به بخشهای شنیداری ودیداری رجوع کنید

اطلاعات کلی را بجای برنامه درسی کامل روزانه در یک جلسه قرار دهید
از مدل و دکور خنثی استفاده کنید
از گرافیکهای ویدئویی برجسته برای بیشتر به چشم آمدن استفاده کنید
کامپیوتر مربوطه برای هردرس دسترسی آسان برنامه ریزی کنید
برای هدایت توجهات از جعبه ها ، رنگ و روشنایی بیشتر استفاده کنید
به آموزش گیرنده اجازه دهید سرعت را کنترل کند
زمان پاسخ کافی برای آموزش گیرنده بدهید
میزان متن نمایش را محدود کنید ، برای هر نمایش یک ایده ارائه دهید ، یک یا دو جمله بلند

یک قالب مصوبی از سهامداران مناسب بعد از یک الگوی کوچک محصول تمام شده برای برنامه های طراحی یا کمک شغلی دریافت کنید. از اصول توسعه در جدول ۳-۶ هنگام ساهتن الگوی کوچک استفاده کنید.
قالبهای کوچک را برای کامل کردن پیش نویسهای اجمالی بعد از گرفتن قالب مصوب توسعه دهید.
از پیش نویسها برای نشان دادن چیزی که درنظرگرفته شده است استفاده کنید، اگر بعضی جنبه ها در پیش نویس اجمالی بسیار پرهزینه تولید شود . به جدول ۴-۶ هنگام ساخت پیش نویس ناقص رجوع کنید.
صحت فنی وویرایش هر پیش نویس اجمالی را مشخص کنید، با استفاده از الگویی از سهامداران، حمایت کنندگان کار شناسان موضوع و مشتریان بالقوه ، شامل پاسخ دهندگان به اطلاعات زیر:

جدول ۴-۶ شکلهای پیش نویسهای اجمالی
وسیله مثالها شکلهای از پیش نویسهای اجمال
پرینت کتابهای متنی ، کتابهای کاری، دستی ، موضوعات برنامه ریزی شده ، پلاکاردها و هرموادی برای شرکت و تمرین، فعالیتها پیش نویس نوشته شده . از هرموضوع مواد
طرح هایی با همراهی
کمکهای بصری نقشه ها ، نمودارها ، نمایش هندسه ا ی ، شکلها، خطها، عکسها ، نمایشها تصویریهای نوری، اسلایدها و اورهدها موضوع
شنیداری رادیو،کاستها، دیسکهای چرخشی، ضبط ها عنوان موزیک یا اصلی
شنیداری دیداری فیلمها، تلویزیون، تصاویر محرک، ویدئو، کنفرانیس و دیگر نمایشها مجموعه داستانی ، عنوانها و سندها

رسانه کامپوتری آموزش ؟؟؟ کامپوتر، مدیریت کامپیوتری آموزش، کمک آموزشهای حمایت شده با کامپیوتر، ویدئو تعاملی ، سیستم پاسخ حضوری چهار چوبها، مجموعه داستانی
برنامه های کامپیوتری
شبیه سازیها
موضوعات فیزیکی محیطهای شبیه سازی شده ، کمک شخصی و غیره شبیه سازیها و مدلهای اجمالی

مشارکت بحث گروهی ، بازی نقش، مطالعات موردی، آموزش برمبنای شغل سفرهای رشته ا ی، داخل کشتی، محیطهای ساختارشده، ، آموزش نفر به نفر طرحی از رویه ها پیش نویس متن نوشته شده
آیا محتوا با محتوای طرح مطابقت دارد؟
آیا محتوا بطورقطعی مرتب شده است ؟
آیا محتوا بطوور فنی صحیح است ؟
آیا محتوا واضح ، مختصر وقابل درک است ؟
آیا محتوا امتحان را می آموزد؟
آیا محتوا با اهداف وویژگی های حضارمطابقت دارد؟
اهداف FEM می تواند حاصل شود با ارائه این محتوا ؟
آیا عناصر آموزشی (مثالهای ، شرح ها وغیره ) درجای مناسب قرارگرفته اند وبطور فنی صحیح هستند ؟ آیا آنها ، مطابق ، پشتیبان وواضح کننده محتوا هستند؟

‌آیا راه کارها ارائه شده ومورد پذیرش است ؟
آیا آموزش ها واضح است ؟
آیا vdio / video واضح ، مناسب وقابل فهم است ؟
آیا نقطه گذاری ، گرامر وغیره صحیح است ؟
تعیین مرورهایی برطبق تمایلات گروهی کوچک نفربه نفر.
توسعه محصولی نهایی برطبق پیشنهادات بازبینی وبرنامه های طراحی وتوسعه.
ارزیابی : آزمایش راهنما

تهیه کننده باید تست راهنمایی آموزش با کمک شغلی که شامل موارد زیراست انجام دهد.
ارزیابی محصولات آموزشی منطبق با سطوح ارزیابی (۱۹۹۶،۱۹۹۴ ) ، سطح ۱و۲ شامل اطلاعات تعاملات حضار(چگونه آموزش گیران درباره آموزش یا کمک شغلی احساس می کنند) وآموزش ( چه فعالیت هایی تکنیکهایی ، مهارت ها یا طرز فکرهایی آموزش گیرندگان درک می کنند ویا به ذهن می سپارند) .
انتخاب یک گروه الگوی آزمایش راهنما به معنای یک یک جمع کردن انفاق ، الگوی آباد ازجمعیت کل حاضران.
اگریک نمونه انفاقی امکان پذیرنیست ، حاضرانی انتخاب کنید که برابر مخلوط ازویژگی

های حاضران درخود داشته باشند.
ارزیابی سطوح اصلی دانش ومهارتهای حاضران با استفاده ازابزارهای ارزیابی توسعه شده درتحلیل کار.
تحویل آموزش یا کمک شغلی برطبق برنامه تحویل (برابر مثال: اگرتحویل بصورت فردی برنامه ریزی شده است ، تحویل دهید آموزش را بصورت فردی ). راهنمای حضارباید آگاهی شودکه آنها درراهنما شریک هستند وبازخورآنها ضروری است. تهیه کننده باید آموزش را برای تحویل محصول آموزشی اگرنیازاست آماده کند.
ارزیابی عکس العمل حاضرین به آموزش با استفاده ازسؤالهای پاسخ حاضرین (به مفهوم عمومی پرسشنامه درجدول ۵-۶ نگاه کنید.)

ارزیابی عکس العمل حاضرین به کمک های شغلی با استفاده ازسؤالهایی مانند:
آیا کمک درعملکرد شغل کمک کرد؟
آیا کمک شغل شمارا تسهیل کرد،
آیا کمک به حل همه مسائل شغلی شما کمک کرد؟
چه بهبودهایی با کمک شغلی می توانست انجام شود؟

آیا کمک شامل اطلاعات کافی بود؟
ارزیابی منافع آموزش با استفاده ازدانش ومهارت قبل وبعد ازآموزش – ارزیابی آموزشهای توسعه شده با تحلیل کاریک ارزیابی ۹۰/۹۰برای نتایج آزمایش راهنمای قابل قبول استفاده کنید وبه این معنی که ۹۰% ازحاضرین ۹۰%‌ ازمواد قابل انجام آموزش رایاد گرفته اند ویا اینکه ۹۰% ازافراد با موفقیت یک مهارت آموزش داده شده جدید را در۹۰% دقت یادگرفته اند.
تحویل مواد
تهیه کنندگان باید آموزش یا کمک شغلی که شامل مواد زیر است تحویل دهید:
جدول ۵-۶
پرسشهای پاسخهای عمومی حاضران
نام دوره : نشان دهنده دوره ا ی که شما توجه دارید
نام آموزش دهنده : نشان دهنده نام آموزش دهنده
تاریخ : تاریخ آموزش را بنویسید
راهنمای پرسشنامه: چطور به پرسشها پاسخ دهید
محتوای برنامه : چند سؤال درباره برنامه بصورت عمودی پرسیده می شود: شامل محدودهای نظیر: اهداف طول دوره ، مواد، اطلاعات جدید ، کاربرد شغلی و فهم عمومی از دوره نمی شود

مواد آموزشی: چندین سؤال درباره واضح بودن و مفید بودن مواد پرسیده می شود
نحوه ارائه آموزش: چندین سؤال درباره آموزش دهنده که شامل محدوده: سرعت، زمان داده شده برای تمرینها/ک دانش، پاسخ به نیازهای همراه ، حالت حضور و وضوح ، حرارت جداست، آمادگی و سازمان و آیا آموزش دهنده حاضران را تشویق می کند یا نه.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.