تبيين نقش دلبستگي به برند در ايجاد تعهد و وفاداري مشتريان: مورد مطالعه هنر- صنعت فرش دستباف ايران

تبيين نقش دلبستگي به برند در ايجاد تعهد و وفاداري مشتريان: مورد مطالعه هنر- صنعت فرش دستباف ايران

… دانلود …

تبيين نقش دلبستگي به برند در ايجاد تعهد و وفاداري مشتريان: مورد مطالعه هنر- صنعت فرش دستباف ايران دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبيين نقش دلبستگي به برند در ايجاد تعهد و وفاداري مشتريان: مورد مطالعه هنر- صنعت فرش دستباف ايران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي تبيين نقش دلبستگي به برند در ايجاد تعهد و وفاداري مشتريان: مورد مطالعه هنر- صنعت فرش دستباف ايران،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن تبيين نقش دلبستگي به برند در ايجاد تعهد و وفاداري مشتريان: مورد مطالعه هنر- صنعت فرش دستباف ايران :

سال انتشار : 1396

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : گلجام

تعداد صفحات : 22

مفهوم بازاریابی جدیدی به نام «دلبستگی به برند» در ادبیات بازاریابی، برای پیش بینی تغییرات مطلوب در رفتارهای پس از مصرف مشتریان راضی، معرفی شده است که به شدت بر رفتارهای مشتریان اثر می گذارد. دلبستگی عاطفی، مشتری را به برند متصل می کند و زمانی که وابستگی موثر باشد خریدهای مجدد تضمین می شوند. هدف از انجام این پژوهش، بررسی تاثیر متغیرهای شناخت برند، خاطرات عاطفی- احساسی و سودمندی برای کابر بر متغیرهای وفاداری و تعهد به برند، با در نظر گرفتن متغیر میانجی دلبستگی به برند بود. جامعه آماری تحقیق، مشتریان فروشگاه های فرش دستباف مازندران که در چهارمین جشنواره فروش فرش دستباف شرکت کرده اند هستند که نمونه ای 520 نفری مورد بررسی قرار گرفتند. این تحقیق از حیث هدف، کاربردی و از لحاظ نحوه گردآوری اطلاعات در مباحث نظری کتابخانه ای و میدانی با بکارگیری پرسشنامه است. نحوه نمونه گیری نمونه برداری تصادفی ساده است که جهت تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیه های تحقیق از نرم افزار SPSS و نرم افزارAMOS استفاده شد. نتایج به دست آمده نشان داد که شناخت برند، سودمندی برای کاربر و خاطرات عاطفی- احساسی بر دلبستگی به برند اثر مستقیم دارد. اثر مستقیم دلبستگی به برند بر تعهد به برند نیز تایید شد. اگرچه اثر مستقیم دلبستگی به برند بر وفاداری به برند تایید نشد؛ ولی نشان داده شد دلبستگی به برند به واسطه تعهد به برند اثر مثبتی بر وفاداری به برند دارد.

كلید واژه: دلبستگی به برند، وفاداری به برند، تعهد به برند، شناخت برند، خاطرات عاطفی- احساسی، سودمندی برای کاربر

پژوهشگر گرامی فایل کامل تبيين نقش دلبستگي به برند در ايجاد تعهد و وفاداري مشتريان: مورد مطالعه هنر- صنعت فرش دستباف ايران با تنظیمات کامل و دقیق آماده مطالعه و بررسی شما می باشد شما با دانلود فایل تبيين نقش دلبستگي به برند در ايجاد تعهد و وفاداري مشتريان: مورد مطالعه هنر- صنعت فرش دستباف ايران دیگر نیاز به ویرایش اساسی در داخل فایل را ندارید برای مشاهده بخشی از متن فایل بر روی دکمه “توضیحات بیشتر ” در پایین این متن کلیک کنید.
از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد
اینک شما با جستجوی تبيين نقش دلبستگي به برند در ايجاد تعهد و وفاداري مشتريان: مورد مطالعه هنر- صنعت فرش دستباف ايران وارد صفحه فروش فایل دانلودی تبيين نقش دلبستگي به برند در ايجاد تعهد و وفاداري مشتريان: مورد مطالعه هنر- صنعت فرش دستباف ايران شده اید.
توضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی دکمه ی ادامه ی مطلب

تبيين نقش دلبستگي به برند در ايجاد تعهد و وفاداري مشتريان: مورد مطالعه هنر- صنعت فرش دستباف ايران