بررسی تاثیر مدیریت تجربه مشتری بر عملکرد کسب و کار با در نظر گرفتن نقش میانجی گری مزیت رقابتی مورد مطالعه: اعضای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مدیریت تجربه مشتری بر عملکرد کسب و کار با در نظر گرفتن نقش میانجی گری مزیت رقابتی مورد مطالعه: اعضای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان تهران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مدیریت تجربه مشتری بر عملکرد کسب و کار با در نظر گرفتن نقش میانجی گری مزیت رقابتی مورد مطالعه: اعضای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مدیریت تجربه مشتری بر عملکرد کسب و کار با در نظر گرفتن نقش میانجی گری مزیت رقابتی مورد مطالعه: اعضای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مدیریت تجربه مشتری بر عملکرد کسب و کار با در نظر گرفتن نقش میانجی گری مزیت رقابتی مورد مطالعه: اعضای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان تهران :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

مدیریت تجربه مشتری، سازمان ها را به دانش و مهارت هایی تجهیز میکند که باعث توسعه تجربه مشتری در تمام افراد، فرآیندها و خدماتی که برای سازمان تمایز بوجود می آورد می شود. مدیریت تجربه مشتری توانایی ایجاد تمایز برای سازمان را دارا بوده و از طریق مزیت رقابتی ایجاد شده می تواند عملکرد سازمان را تقویت نموده و ارتقاء دهد. بر همین اساس هدف از انجام این تحقیق بررسی تاثیر مدیریت تجربه مشتری بر عملکرد کسب و کار با در نظر گرفتن نقش میانجی گری مزیت رقابتی مورد مطالعه: اعضای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان تهران است. جامعه آماری شامل ۱۸۵ نفر از کارشناسان و کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان تهران می باشند. به منظور جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده گردید. پرسشنامه کاربردی در این تحقیق متشکل از ۳۷ گویه می باشد. روایی پرسشنامه ها با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی مورد تایید قرار گرفت و برای سنجش پایایی از روش سنجش پایایی همبستگی درونی استفاده شد. داده های جمع آوری شده از پرسشنامه ها با استفاده از تکنیک معادلات ساختاری در نرم افزار PLS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج حاصل از بررسی فرضیات تحقیق نشان داد که مدیریت تجربه مشتریان و ابعاد آن بر مزیت رقابتی و مزیت رقابتی بر عملکرد کسب و کار تاثیرگذار است و مدیریت تجربه مشتری نیز بر عملکرد کسب و کار تاثیر دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.