بررسی رابطه بین ذهنیت فلسفی و شیوه های تصمیم گیری مدیران مدارس با تغییر سازمانی در مدارس مهرستان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین ذهنیت فلسفی و شیوه های تصمیم گیری مدیران مدارس با تغییر سازمانی در مدارس مهرستان دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین ذهنیت فلسفی و شیوه های تصمیم گیری مدیران مدارس با تغییر سازمانی در مدارس مهرستان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین ذهنیت فلسفی و شیوه های تصمیم گیری مدیران مدارس با تغییر سازمانی در مدارس مهرستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین ذهنیت فلسفی و شیوه های تصمیم گیری مدیران مدارس با تغییر سازمانی در مدارس مهرستان :
تعداد صفحات :۸
چکیده مقاله:
هدف پژوهش حاضربررسی رابطه بین ذهنیت فلسفی و شیوه های تصمیم گیری مدیران مدارس با تغییر سازمانی در مدارس مهرستان می باشد. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل ۲۰۰ نفر از مدیران مدارس شهرستان مهرستان بود. نمونه گیری تصادفی و تعداد حجم نمونه با استفاده از جدول مورگان ۱۳۲ نفر انتخاب شد. تحقیق حاضر توصیفی از نوع پیمایشی بود. ابزار اندازه گیری شامل پرسشنامه فلسفه ذهنی سلطانی ( ۱۳۷۵ )، پرسشنامه سبک های تصمیم گیری اسکات و بروس ( ۱۹۹۵ ) و پرسشنامه تغییر سازمانی میل ( ۲۰۰۳ ) بود. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از بسته نرم افزاری SPSS 21 استفاده شده است. نتایج حاصل از این پژوهش نشان می دهد که بین ذهنیت فلسفی و شیوه های تصمیم گیری با تغییر سازمانی رابطه معنی دار ( ۲۲ / ۰ ) وجود دارد. ذهنیت فلسفی ( ۲۲ / ۰ – = ۹ و شیوه های تصمیم گیری ( ۱۷ / ۰ – = ) پیش بینی کننده تغییرسازمانی می باشند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.