شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به برند مطالعه موردی: مشتریان گوشی سامسونگ در شهرستان دیر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به برند مطالعه موردی: مشتریان گوشی سامسونگ در شهرستان دیر دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به برند مطالعه موردی: مشتریان گوشی سامسونگ در شهرستان دیر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به برند مطالعه موردی: مشتریان گوشی سامسونگ در شهرستان دیر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به برند مطالعه موردی: مشتریان گوشی سامسونگ در شهرستان دیر :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

توسعه برند، یک استراتژی مشهور برای شرکت ها از سال ها پیش بوده است و موفقیت آن وابسته به پذیرش و ارزیابی مصرف کنندگان ازتوسعه برند است ؛ درنتیجه هدف از این پژوهش شناسایی عوامل موثربر وفاداری مشتریان به برند می باشد. جامعه آماری در این پژوهش استفاده کنندگان گوشی سامسونگ دراستان بوشهر ، شهرستان دیر بوده ، وحجم نمونه برابر با ۱۰۰ نفر بود که برای به دست آوردن آن از روش پرسش نامه ای استفاده شده است . ابزارگر د آوری اطلاعات در این پژوهش پرسشنامه استاندارد بوده.همچنین در این پژوهش برای گردآوری اطلاعات، روش کتابخانه ای و میدانی به کار گرفته شده است . نتایج حاکی از آن است که تجربه برند، تصویر ذهنی برند، تناسب درک شده برند، رضایت برند، ارزش ویژه برند، اعتماد برند و وفاداری برند به طور معناداری بر ارزیابی نگرش استفاده کنندگان از توسعه برند تاثیرگذار است .این درحالی است که تاثیر دو عامل تجربه برند و رضایت برند نسبت به سایر عوامل بیشتر بوده است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.