بررسی میزان تناسب محتوای کتاب درسی ریاضی پایه هشتم با سطوح اعمال ذهنی و مولفه های خلاقیت گیلفورد از منظر معلمان ریاضی استان کردستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان تناسب محتوای کتاب درسی ریاضی پایه هشتم با سطوح اعمال ذهنی و مولفه های خلاقیت گیلفورد از منظر معلمان ریاضی استان کردستان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان تناسب محتوای کتاب درسی ریاضی پایه هشتم با سطوح اعمال ذهنی و مولفه های خلاقیت گیلفورد از منظر معلمان ریاضی استان کردستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان تناسب محتوای کتاب درسی ریاضی پایه هشتم با سطوح اعمال ذهنی و مولفه های خلاقیت گیلفورد از منظر معلمان ریاضی استان کردستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان تناسب محتوای کتاب درسی ریاضی پایه هشتم با سطوح اعمال ذهنی و مولفه های خلاقیت گیلفورد از منظر معلمان ریاضی استان کردستان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

این تحقیق با هدف تعیین میزان تناسب کتاب ریاضی پایه هشتم با سطوح اعمال ذهنی ومولفه های خلاقیت گیلفورد از دیدگاه معلمان استان کردستان انجام یافته است . روش تحقیق حاضرتوصیفی –پیمایشی و از لحاظ هدف، کاربردی می باشد. جامعه آماری پژوهش، کتاب ریاضی پایه هشتم وتمام معلمان ریاضی شهر های استان کردستان بود . نمونه با استفاده از روش تصادفی طبقه ای انتخاب شد.برای گردآوری اطلاعات از یک پرسشنامه محقق ساخته ۲۷ سوالی استفاده گردید. کتاب ریاضی به سه قسمت فعالیت ، کاردرکلاس و تمرین تقسیم شدروایی. پرسشنامه بر اساس نظرات اساتید متخصص در این حوزه و نیز سر گروه های معلمان ریاضی برآورد گردید و پایایی آن با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ محاسبه شد، که مقدار ۰/ ۸۸ به دست آمد. برای پاسخگویی به سوالات از شاخص های آمار توصیفی وآزمون t مستقل استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد که : بیشترین تناسب مولفه های خلاقیت واگرا در کل کتاب به ترتیب: -۱ سیالی-۲ اصالت -۳ انعطاف پذیری و تناسب سطوح اعمال ذهنی به ترتیب:-۱تفکر همگرا -۲ حافظه شناختی -۳ تفگر واگرا -۴تفکر ارزشیاب، می باشد. بین دیدگاه معلمان زن ومرد نسبت به میزان تناسب مولفه های خلاقیت بکار گرفته شده در محتوای ریاضی پایه هشتم تفاوت معنی داری وجود ندارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.