بررسی اثر استراتژی های مارکتینگ بر نوآوری تکنولوژی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر استراتژی های مارکتینگ بر نوآوری تکنولوژی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر استراتژی های مارکتینگ بر نوآوری تکنولوژی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر استراتژی های مارکتینگ بر نوآوری تکنولوژی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر استراتژی های مارکتینگ بر نوآوری تکنولوژی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

در قرن بیست و یکم تغییرات سریع و همه جانبه جهانی چنان محیط فعالیت سازمان ها را دگرگون کرده که سازمان ها برای سازگاری با این تحولات باید به دنبال روش های نوینی برای باقی ماندن در عرصه رقابت باشند. پیشرفت ارتباطات و تکامل عصر اطلاعات، سازمان ها را با انبوهی از مشتریان متفاوت و گزینه های انتخابی بسیاری مواجه ساخته است که نتیجه آن بی ثباتی بازار است. گسترش رقابت و اشباع شدن بسیاری از بازارها و تغییرات پیوسته در محیط و ترکیب جمعیت، باعث شده تا سازمان ها اهمیت نوآوری در بازاریابی در حوزه های رقابتی را به درستی درک نموده و تلاش کنند از این ابزار جهت دستیابی به اهداف رقابتی خود استفاده نمایند. پیتر دراکر در کتاب تمرین مدیریت خود چنین بیان می کند که مهمترین هدف هر کسب و کار، ساختن مشتری است و برای رسیدن به این مقصود سازمان دو وظیفه مهم نوآوری و بازاریابی را برعهده دارد. ارتباط میان نوآوری و بازاریابی را می توان یک تعامل و اثرگذاری دو طرفه نامید و با ایجاد ارتباط میان نوآوری و بازاریابی می توان به یک مزیت رقابتی پایدار رسید. تکنولوژی جزء اساسی زندگی امروز ماست و کمتر کسی می تواند زندگی بدون آن را تصور کند. تغییرات تکنولوژی که کیفیت زندگی ما را بالا می برد به نوآوری زتکنولوژیک موسوم است. نوآوری سنت تاریخ، طبیعت و ضرورت و لازمه یک تمدن است. نوآوری تکنولوژی براساس این واقعیت که اشخاص در کل دنیا با کمک گستره ی وسیع تکنولوژی که با آن کار می کنند به درک بهتری از دنیای اطراف خود دست می یابند امری پایان ناپذیر است. توجه به نوآوری از جمله راهکارهای افزایش قدرت رقابتی در محیط پویای کسب و کار امروزی است، چرا که امروزه همه چیز در حال تغییر و تحول است و رقبا همواره به دنبال افزایش سهم بازار خود از طریق کسب مزیت رقابتی هستند. با نیاز روز افزون به نوآوری و بازارهای کنونی ضروری است که این نوآوری ها درسطح عام مطرح و تبلیغ گردد تا ارزش آن دیده شود؛ اینجایی است که مارکتینگ پا به صحنه می گذارد. دراین تحقیق با توجه به اهمیت و نیاز به توجه به مزایای رقابتی در سازمان ها همگام با برآورده ساختن نیازهای نوآوری به بررسی اثر استراتژی ها و تکنیک های مارکتینگ برنوآوری تکنولوژی پرداخته شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.