بررسی نقش فعالیت های فوق برنامه درسی بر عملکرد اجتماعی- تحصیلی- عاطفی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی از دیدگاه معلمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۵۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش فعالیت های فوق برنامه درسی بر عملکرد اجتماعی- تحصیلی- عاطفی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی از دیدگاه معلمان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش فعالیت های فوق برنامه درسی بر عملکرد اجتماعی- تحصیلی- عاطفی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی از دیدگاه معلمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش فعالیت های فوق برنامه درسی بر عملکرد اجتماعی- تحصیلی- عاطفی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی از دیدگاه معلمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش فعالیت های فوق برنامه درسی بر عملکرد اجتماعی- تحصیلی- عاطفی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی از دیدگاه معلمان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی نقش فعالیت های فوق برنامه درسی بر عملکرد اجتماعی- تحصیلی-عاطفی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی از دیدگاه معلمان می باشد. تحقیق حاضر توصیفی پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش کلیه معلمان پایه ششم ابتدایی که در شهر بندرعباس در سال ۹۶-۹۵ مشغول به آموزش هستند.تعداد این معلمان ۸۱۴ نفر گزارش شده است. از بین این تعداد با توجه به فرمول کوکران تعداد ۱۷۵ نفر به عنوان نمونه آماری مورد مطالعه قرار خواهد گرفت. روش نمونه گیری بصورت نمونه گیری تصادفی ساده بود. ابزار گرد آوری اطلاعات از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شد. تجزیه و تحلیل اطلاعات ابتدا به صورت توصیفی می باشد که شامل میانگین، انحراف معیار و … می باشد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS و از آزمون تی تک نمونه ای و تی برای دو گروه مستقل استفاده شده است. نتایج آزمون نشان داد فعالیت های فوق برنامه با عملکرد تحصیلی- اجتماعی و عاطفی دانش آموزان رابطه دارد و ارتباط معناداری بین فعالیت های فوق برنامه با عملکرد تحصیلی- اجتماعی و عاطفی دانش آموزان وجود دارد. بطوری که با بالا رفتن فعالیت های فوق برنامه عملکرد تحصیلی- اجتماعی و عاطفی دانش آموزان بالا رفته است همچنین فعالیت های فوق برنامه بر عملکرد تحصیلی- اجتماعی و عاطفی دانش آموزان دختر و پسر متفاوت است و دختران دارای وضعیت تحصیلی- اجتماعی و عاطفی بهتری نسبت به پسران هستند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.