رابطه ذهنيت فلسفي وسرمايه هاي روانشناختي با کيفيت تدريس معلمان (نمونه موردي معلمان مقطع متوسطه شهر همدان)

رابطه ذهنيت فلسفي وسرمايه هاي روانشناختي با کيفيت تدريس معلمان (نمونه موردي معلمان مقطع متوسطه شهر همدان)

… دانلود …

رابطه ذهنيت فلسفي وسرمايه هاي روانشناختي با کيفيت تدريس معلمان (نمونه موردي معلمان مقطع متوسطه شهر همدان) دارای 26 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه ذهنيت فلسفي وسرمايه هاي روانشناختي با کيفيت تدريس معلمان (نمونه موردي معلمان مقطع متوسطه شهر همدان) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي رابطه ذهنيت فلسفي وسرمايه هاي روانشناختي با کيفيت تدريس معلمان (نمونه موردي معلمان مقطع متوسطه شهر همدان)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن رابطه ذهنيت فلسفي وسرمايه هاي روانشناختي با کيفيت تدريس معلمان (نمونه موردي معلمان مقطع متوسطه شهر همدان) :

سال انتشار : 1396

نام کنفرانس یا همایش : نهمين کنفرانس بين المللي روانشناسي و علوم اجتماعي

تعداد صفحات : 26

چکیده مقاله:

در این تحقیق سعی به بررسی رابطه ذهنیت فلسفی وسرمایه های روانشناختی با کیفیت تدریس معلمانپرداخته شده است ؛ ابزار مورد استفاده در این تحقیق پرسشنامه می باشد , که برای سنجش کیفیت تدریس ازپرسشنامه کیفیت تدریس سراج (2002) استفاده شد؛که این پرسشنامه دارای 20 گویه و در یک طیف 4 درجهای لیکرت (خیلی زیاد= 4 تا خیلی کم= 1) درجه بندی شده است. و وبرای سنجش ذهنیت فلسفی از پرسشنامهذهنیت فلسقی p.m که دارای 42 42 سوال سه لیکرتی بوده و مقیاس های جامعیت، تعمق و انعطاف پذیریو 12 بعد جزیی دیگر را مورد بررسی قرار می دهد و برای بررسی و سنجش سرمایه های روانشناختی ازپرسشنامه استانداردسرمایه روان شناختی استفاده شده است ؛ که توسط لوتانز در سال 2007 با زمینه کاربری درمحیط های حرف های طراح یشده است و از 4 خرده مقیاس امید، خوش بینی، تاب آوری و خودکارآمدیتشکیل شده است .مورد روایی و پایایی پرسشنامه ها با میزان 0/87 مورد تایید قرار گرفته اند جامعه آماری تحقیق مورد نظر کلیه ی معلمان مقطع متوسطه شهر همدان می باشد که تعداد این جامعه 320 نفر بوده و که با استفاده از جدول مورگان اقدام به انتخاب 121 نفر به عنوان حجم نمونه ماری نموده و به روش تصادفی ساده مورد انتخاب قرار گرفته اند و با توزیع پرسشنامه و وارد کردن داده ها در نرم افزار اس پی اس اس به بررسی و تحلیل یافته ها پرداخته شد.ماخصل تحقیق را می توان اینگونه بیان نمود که رابطه ی مستقیموهمبستگی مثبتی بین متغییرهای تحقیق وجوددارد.

به پیشرفته ترین فروشگاه فایل خوش آمدید.جهت مشاهده توضیحات کامل فایل رابطه ذهنيت فلسفي وسرمايه هاي روانشناختي با کيفيت تدريس معلمان (نمونه موردي معلمان مقطع متوسطه شهر همدان) روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید.

رابطه ذهنيت فلسفي وسرمايه هاي روانشناختي با کيفيت تدريس معلمان (نمونه موردي معلمان مقطع متوسطه شهر همدان)

با سلام،محصول دانلودی رابطه ذهنيت فلسفي وسرمايه هاي روانشناختي با کيفيت تدريس معلمان (نمونه موردي معلمان مقطع متوسطه شهر همدان) آماده ارائه به شما پژوهنده عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل رابطه ذهنيت فلسفي وسرمايه هاي روانشناختي با کيفيت تدريس معلمان (نمونه موردي معلمان مقطع متوسطه شهر همدان) هدایت میشوید
رابطه ذهنيت فلسفي وسرمايه هاي روانشناختي با کيفيت تدريس معلمان (نمونه موردي معلمان مقطع متوسطه شهر همدان)

پژوهشگر گرامی فایل کامل رابطه ذهنيت فلسفي وسرمايه هاي روانشناختي با کيفيت تدريس معلمان (نمونه موردي معلمان مقطع متوسطه شهر همدان) با تنظیمات کامل و دقیق آماده مطالعه و بررسی شما می باشد شما با دانلود فایل رابطه ذهنيت فلسفي وسرمايه هاي روانشناختي با کيفيت تدريس معلمان (نمونه موردي معلمان مقطع متوسطه شهر همدان) دیگر نیاز به ویرایش اساسی در داخل فایل را ندارید برای مشاهده بخشی از متن فایل بر روی دکمه “توضیحات بیشتر ” در پایین این متن کلیک کنید.