مقاله مطبوعات و رسانهها: واسطهگرهای نوین اطلاعات در بازارهای سرمایه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مطبوعات و رسانهها: واسطهگرهای نوین اطلاعات در بازارهای سرمایه دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مطبوعات و رسانهها: واسطهگرهای نوین اطلاعات در بازارهای سرمایه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطبوعات و رسانهها: واسطهگرهای نوین اطلاعات در بازارهای سرمایه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مطبوعات و رسانهها: واسطهگرهای نوین اطلاعات در بازارهای سرمایه :
تعداد صفحات :۲۷
ددر این مقاله به مرور کلی نقش مطبوعات و رسانه ها در بازارهای مالی پرداخته می شود. بررسی نقش رسانه ها و شناسایی انگیزههای آنها برای پوششهای خبری میتواند تاثیر مهمی بر فرایند تصمیمگیری داشته باشد. رسانهها با افزایش شفافیت خبرها میتوانند کاهش هزینه کسب اطلاعات برای معاملهگرها و تاثیر بهتر اطلاعات در قیمتهای سهام را منجر شوند. انتشار گسترده اطلاعات مهم حسابداری باید منجر به افزایش شفافیت خبرها شود که نتیجه آن کاهش هزینه کسب اطلاعات برای معاملهگرها و تاثیر بهتر اطلاعات در قیمتها خواهد بود. بنابراین، بررسی حلقه ارتباطی بین مدیران و سرمایه گذارها می تواند برای تبیین نوع رفتار سرمایهگذاران مفید واقع شود. مطبوعات تجاری بازارهای سرمایه را با دو روش جداگانه تحت تأثیر قرار میدهند. اول، به عنوان اشاعهدهنده اطلاعات شرکتها بهتر از هر منبع دیگری عمل کنند. دوم، میتوانند به عنوان ایجادکننده اطلاعات از طریق تولید اطلاعات جدید برای کنشگران بازار سرمایه نقش مهمی ایفا نمایند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.