مقاله طنين برند: کاربرد هرم ارزش ويژه برند کلر در بانک صادرات ايران

مقاله طنين برند: کاربرد هرم ارزش ويژه برند کلر در بانک صادرات ايران

… دانلود …

مقاله طنين برند: کاربرد هرم ارزش ويژه برند کلر در بانک صادرات ايران دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طنين برند: کاربرد هرم ارزش ويژه برند کلر در بانک صادرات ايران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله طنين برند: کاربرد هرم ارزش ويژه برند کلر در بانک صادرات ايران،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طنين برند: کاربرد هرم ارزش ويژه برند کلر در بانک صادرات ايران :

سال انتشار : 1391

تعداد صفحات : 18

تشدید رقابت در نظام بانکداری ایران بانکهای بزرگ را در مقابل راهبردهای پارتیزانی بانکهای کوچک آسیب­پذیر نموده است. در این فضا حفظ ارتباط بین برند بانک با مشتریان در حفظ سهم بازار بانکهای موجود بسیار موثر است. یکی از شاخصهای قوت ارتباط بانک با مشتریان طنین برند آن است. در این پژوهش تلاش شد تا عوامل تعیین کننده طنین برند بانک صادرات بر اساس الگوی هرم ارزش ویژه برند کلر، ارزیابی شود. پرسشنامه­ای 31 سوالی طراحی شد. 383 پرسشنامه به روش سهمیه بندی در بین مشتریان شعب بانک صادرات در سطح شهر تهران توزیع و به روش خودگزارشی تکمیل شد. یافته های پژوهش نشان داد که برجستگی برند، عملکرد برند، تصویر برند، احساسات برند و قضاوت برند بر طنین برند بانک صادرات اثر مثبت دارد. بر اساس مقدار ضریب بتای استاندارد، بیشترین اثر بر طنین برند بانک صادرات عبارت است از: بیشترین اثر بر مبنای میزان بتای استاندارد به ترتیب به: احساسات برند (ß=0.489)، تصویر برند(ß=0.173)، قضاوت برند(ß=0.119)، عملکرد برند (ß=0.112) و برجستگی برند(ß=0.099) تعلق دارد. در تکمیل تحلیلهای تکمیلی آزمون فریدمن نشان داد که اولویت ابعاد ارزش ویژه بانک صادرات به ترتیب عبارت است از: تصویر ، طنین ، برجستگی ، احساسات ، عملکرد و قضاوت برند.

پژوهشگر گرامی فایل کامل مقاله طنين برند: کاربرد هرم ارزش ويژه برند کلر در بانک صادرات ايران با تنظیمات کامل و دقیق آماده مطالعه و بررسی شما می باشد شما با دانلود فایل مقاله طنين برند: کاربرد هرم ارزش ويژه برند کلر در بانک صادرات ايران دیگر نیاز به ویرایش اساسی در داخل فایل را ندارید برای مشاهده بخشی از متن فایل بر روی دکمه “توضیحات بیشتر ” در پایین این متن کلیک کنید.
از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد
اینک شما با جستجوی مقاله طنين برند: کاربرد هرم ارزش ويژه برند کلر در بانک صادرات ايران وارد صفحه فروش فایل دانلودی مقاله طنين برند: کاربرد هرم ارزش ويژه برند کلر در بانک صادرات ايران شده اید.
توضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی دکمه ی ادامه ی مطلب

مقاله طنين برند: کاربرد هرم ارزش ويژه برند کلر در بانک صادرات ايران