مقاله اثرگذاری آموزش خلاقیت بر کودکان دبستانی بر اساس الگوی پلسک
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اثرگذاری آموزش خلاقیت بر کودکان دبستانی بر اساس الگوی پلسک دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اثرگذاری آموزش خلاقیت بر کودکان دبستانی بر اساس الگوی پلسک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثرگذاری آموزش خلاقیت بر کودکان دبستانی بر اساس الگوی پلسک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اثرگذاری آموزش خلاقیت بر کودکان دبستانی بر اساس الگوی پلسک :
تعداد صفحات :۲۹
این پژوهش با هدف بررسی و مقایسهی اثر آموزش خلاقیت به کودکان دبستانی بر اساس الگوی پلسک و روش اسکمپر انجام گرفت. بدین منظور ۲۷۵ نفر از دانشآموزان پسر کلاس پنجم ابتدایی، در قالب ۸ کلاس از دو ناحیهی شیراز، به شیوهی تصادفی خوشهیی انتخاب شدند. که در ۴ گروه آزمایشیٍ، محتوا خلاق- روش خلاق، محتوا خلاق- روش عادی، محتوا عادی- روش خلاق و محتوا عادی- روش عادی قرار گرفتند (از هر گروه ۲ کلاس).جهت اجرای پژوهش، محتوای سه فصل از کتاب علوم تجربی پایهی پنجم به همراه راهنمای تدریس معلمان بر اساس الگوی پلسک و روش اسکمپر طراحی وتألیف شد. در مرحلهی بعد معلمان کلاسهای آزمایشی، تحت آموزشهای لازم قرار گرفتند. روش پژوهش شبه آزمایشی (طرح عاملی۲×2) بود، بنابراین در پیش آزمون، از آزمون تورنس استفاده شد، سپس گروهها ۱۲ هفته تحت شرایط آزمایشی (محتوا-روش) قرار گرفتند، و در انتها پس آزمون تورنس اجرا شد. نتیجههای حاصل از آزمون تحلیل کواریانس و تحلیل واریانس از وجود تفاوت معنادار بین نمرهی خلاقیت گروهها خبر میداد؛ به گونهیی که گروههای محتوا خلاق، روش خلاق و تعاملی (روش و محتوا خلاق)، عملکرد خلاق بیشتری را دارا بودند. واژههای کلیدی:
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.