مقاله شفافیت اطلاعاتی، کارویژه اصلی رسانه های جمعی در برابرافکارعمومی (باتاکیدبرهدفمندی یارانه ها)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله شفافیت اطلاعاتی، کارویژه اصلی رسانه های جمعی در برابرافکارعمومی (باتاکیدبرهدفمندی یارانه ها) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شفافیت اطلاعاتی، کارویژه اصلی رسانه های جمعی در برابرافکارعمومی (باتاکیدبرهدفمندی یارانه ها)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شفافیت اطلاعاتی، کارویژه اصلی رسانه های جمعی در برابرافکارعمومی (باتاکیدبرهدفمندی یارانه ها)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شفافیت اطلاعاتی، کارویژه اصلی رسانه های جمعی در برابرافکارعمومی (باتاکیدبرهدفمندی یارانه ها) :

تعداد صفحات :۲۴

یکی از مهمترین کارویژه های رسانه ها در جوامع مردمسالار شفافیت و پاسخگویی است.شفافیت مستلزم عینیت و عدم پنهانکاری و پاسخگویی به معنای به رسمیت شناختن حق دسترسی شهروندان به اطلاعات و آگاهی یافتن در مورد نحوه ایفای تکالیف نمایندگیاجزای حکومت و پذیرش حق نظارت آنان بر نهادها و سازمانهای حکومتی است. در ارتباط میان رسانه و افکارعمومی، در حالتیرسانه دست بالا را دارد و در جایی و حالتی افکارعمومی. در جایی که افکارعمومی انفعالی مطلق، عمل می کند ، هیچ وقت نمی توانداز محیط خود تصویر درستی پیدا کند؛ زیرا رسانه به شکل حرفه ای عمل می کند، به همین دلیل این نقش مدام دست به دست می شود،گاهی افکارعمومی حرف اول را می زند و گاهی رسانه. دیگرآنکه دراین پژوهش نگرش پذیرش گرا به ، شفافیت اطلاعات منابعاطلاعاتی، بیشترمعتقداست تانگرش انتقادگرا ؛ارسال صریح اخبار ازسوی رسانه ها با نتیجه گیری رسانه همراه است یعنی پیامدهایمثبت طرح بیشترمنعکس می شودودرنتیجه نگرش نیزبیشترهمسازگراوپذیرشگرا خواهدشد. اما چنانچه شفافیت درهیچکدام ازرسانه هاازسوی افکارعمومی دیده نشود نگرشها منتقدانه خواهد شد که رسانه دراین مرحله نتیجه گیری رادراختیارافکارعمومی می گذاردوخود ازنتیجه گیری سرباز می زند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.